به گزارش ایرنا زهرا اربابی روز یکشنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه روسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: همیشه نباید دنبال این باشیم که همه پست های سازمانی را اشغال کنیم بلکه باید به دنبال استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی باشیم.
وی با بیان اینکه متولی برنامه ریزی پست های خالی سازمان اداری و استخدامی است گفت: در کنار این برنامه ریزی، سازمان برنامه و بودجه نیز باید اعتبار مورد نیاز را تامین کند.
معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی استان های سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا برای پست های خالی در دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی برنامه ای دارید گفت: این کار مستلزم پیگیری از سوی مسئولان استانی است که متناسب با ظرفیت استان مد نظر قرار می گیرد اما شاید به صورت صد درصد محق نشود.
وی تصریح کرد: چه بسا که ساختارهای دستگاه های اجرایی نیاز به بازسازی و بازنگری مهندسی مجدد داشته باشد.
اربابی افزود: با این وجود درخواست استان هایی که کمتر مورد توجه بوده اند به صورت ویژه تر پیگیری می شود.
وی با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به خراسان جنوبی گفت: این سفر در سال گذشته با نگاه ویژه ای انجام و با توجه به ظرفیت ها و قابلیت ها برنامه میان مدت برای توسعه استان تدوین شده است.
معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی استان های سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: امیدواریم با تزریق منابع بتوانیم چشم اندازی که برای استان تعریف شده را محقق کنیم.
وی گفت: این مهم توان و تلاش همه مدیران به خصوص پیگیری جدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را می طلبد چرا که صرف داشتن برنامه منجر به توسعه استان نمی شود مگر اینکه گام های اجرایی مرحله به مرحله برداشته شود.
اربابی با اشاره به توزیع استانی اعتبارات افزود: اعتبارات به استان ها ابلاغ و در شورای توسعه و برنامه ریزی مطرح می شود که استاندار به عنوان رئیس شورا متناسب با برنامه های توسعه استانی که تدوین شده، توزیع اعتبارات را انجام می دهد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.