به گزارش ایرنا محمد کریمی روز شنبه در نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی قاینات افزود: روابط عمومی ها قدرت جریان سازی را در میان افکار عمومی دارند و باید پرتحرک ترین، بروزترین و فعالترین واحد هر سازمان باشند.
وی ادامه داد: تبدیل تهدیدها به فرصت و فرصت ها به عینیت از ویژگی های روابط عمومی موفق است.
فرماندار قاینات اظهار داشت: ایجاد تعادل بخشی و توازن در سازمان از وظایف روابط عمومی هاست و همچنین روابط عمومی ها می توانند نقش بسزایی در افزایش اعتماد عمومی و آگاهی بخشی در جامعه ایفا کنند.
وی با اشاره به تلاش دشمنان در ایجاد یاس و نارضایتی در جامعه تاکید کرد: جنگ های امروزه جنگ های روانی هستند و وظیفه روابط عمومی ها شناسایی کانون های نارضایتی و رفع آن و کمک به مدیران در ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.
کریمی با اشاره به لزوم انتقاد پذیری مدیران گفت: همه باید نقد شوند و روحیه انتقاذ پذیری داشته باشند، زیرا نقد باعث بهتر زیستن نسبت به گذشته است.
وی اضافه کرد: مدیران و صاحبان پست و مقام بیشتر در معرض نقد هستند و باید از انتقاد سازنده استقبال کنند و در جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده کنند.
فرماندار قاینات افزود: نقد سازنده و تخریب متفاوت است و نقد سازنده نگاه اصلاحی دارد و باعث پیشرفت می شود.
در این آیین از مسئولان روابط عمومی فرمانداری، بخشداری مرکزی ، اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش و بهزیستی به عنوان روابط عمومی های برتر دستگاه های اجرایی شهرستان قاینات تجلیل شد.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارای سه بخش، پنج شهر و 8 دهستان در شمال استان خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
7218 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.