حجت الاسلام مجید نصیرایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این قرارگاه از چهار روز گذشته فعالیت خود را براساس دستور آیت‌الله سید مصباح عاملی مدیر حوزه های علمیه خراسان و آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی در لرستان آغاز کرده است.
وی بیان کرد: این قرارگاه در مناطق سیل زده لرستان در زمینه های فرهنگی و اجتماعی، فنی و مهندسی، بهداشت و درمان و توزیع بسته غذایی فعالیت دارد.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی ادامه داد: این قرارگاه برای پخت و توزیع غذای گرم بین سیل زدگان نیز اعلام آمادگی کرده که تاکنون مسئولان لرستان اعلام نیاز نکرده اند.
وی نیازها در مناطق مختلف سیل زده را متفاوت دانست و گفت: گروه های جهادی خراسان جنوبی در این استان در زمینه های مختلف از جمله جمع آوری گل و لای، تخلیه آب از منازل، توزیع بسته های غذایی و مرمت راه ها و معابر فعالیت دارند.
نصیرایی از مردم استان خواست در حد امکان برای کمک به سیل زدگان پول نقد اهدا کنند تا نیازهای مناطق سیل زده سریع تر و راحت تر تامین شود و اهدای کمک های غیرنقدی هزینه ایاب و ذهاب به مناطق سیل زده را افزایش می دهد.
وی افزود: اولین جلسه برنامه ریزی نحوه خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل لرستان با حضور مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خرم آباد برگزار شد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.