به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد‌ فرهنگی مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی افزود: آنها با اقدامات کارشناسی خود مواردی که برایشان گران است را جداسازی می کنند.
وی گفت: دشمنان اسلام پایگاه های اعتقادی شیعه را نشانه گرفته اند و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی چشم پوشی نمی کنند.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: یک محقق صهیونیستی در رابطه با شیعه اینگونه لب به اعتراف می گشاید که 'ما نسبت به تسلط بر مسلمین هیچگونه مشکلی نداریم اما در میان مسلمانان شیعه به مانند یک مرغ بلند پرواز است که دارای یک بال سرخ شهادت، یک بال سبز انتظار و یک محافظ به نام ولایت فقیه است که از تیررس ما خارج شده و ما از این جهت نگران هستیم'.
وی اظهار داشت: صهیونیست ها و دشمنان اسلام می کوشند تا این پایگاه های اصلی شیعه را بکوبند، طراحان تبلیغاتی که منشا آن از غرب سرچشمه می گیرد به حق و باطل کاری ندارند و تنها به اظهارات خود استناد می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: از همین رو چه در بحث های سیاسی و نظامی و چه در بحث های دینی و مذهبی دروغ های شاخداری می گویند که با هیچ عقلی سازگار نیست.
وی تصریح کرد: دشمنان در سلطه گری های نظامی خود بیش از 70 سال است که فلسطین را اشغال کرده اند و با کمال پررویی همواره می گویند 'سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون سرزمین' در حالی که فلسطین جزء سرزمین های قدیمی است که تاریخ در هیچ زمانی آن را بدون جمعیت ندیده است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی جریان هولوکاست را که دروغی محض بود، مطرح کرد و اگر در کشوری فردی نسبت به این دروغ تردید کند، مجرم شناخته می شود و راهی زندان می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در فرانسه که مهد آزادی بیان است، اگر به پیغمبر اسلام و قرآن اهانت شود می گویند آزادی بیان، اما هیچ کسی حق ندارد در رابطه با هولوکاست سخن بگوید و نسبت به آن تردید کند.
وی افزود: تقریبا همه ادیان الهی به منجی اعتقاد دارند، این مسئله ای اصیل و ریشه ای است که از زمان پیامبر اکرم (ص) به آن اشاراتی شده است، اما امروز می بینید که استکبار برای این مسئله چه بازی هایی که در نمی آورد.
وی با بیان اینکه شرایط کار و فعالیت در استان خراسان جنوبی بسیار مهیا است، گفت: از لحاظ فرهنگی و ایمانی در نقطه مطلوبی قرار داریم و کار کردن بر روی بحث تخصصی و فوق تخصصی در حوزه مهدویت خبرهای خوشی است که به گوش می رسد و بنیاد مهدویت نیز می تواند رابط بین این استان با مرکز کشور باشد.
امام جمعه بیرجند اظهار داشت: مردم عاشق وجود حضرت مهدی (عج) هستند و باید افرادی که وظیفه ارتباط با مردم را بر عهده دارند تغذیه شوند تا بتواند به خوبی مسایل مربوط به مهدویت را در اختیار مردم قرار دهند و این بهترین راه است.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم از انحرافات پیشگیری کنیم باید جامعه را از منابع مطمئن تغذیه کرد تا دیگر افراد به سمت اسلامی که یهودی ها آن را ترسیم می کنند، نروند.
در این مراسم از خدمات ارزنده حجت الاسلام محمدرضا خوشخو قدردانی و حجت الاسلام حسین کمیلی به عنوان مدیر جدید بنیاد مهدی موعود (عج) خراسان جنوبی معرفی شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.