به گزارش ایرنا علیرضا صادقی روز پنجشنبه در بازدید از این طرح عمرانی در دست اجرا افزود: مجتمع فرهنگی چند منظوره امام رضا (ع) نهبندان با زیربنای چهار هزار و 600 مترمربع و اعتبار بیش از 85 میلیارد ریال در 2 فاز به همت آستان قدس رضوی در حال احداث است.
وی بیان کرد: فاز اول این مجتمع در 2 طبقه و زمینی به مساحت 2 هزار و 750 متر مربع ساخته می شود که طبقه همکف شامل سالن همایش ها، کارگاه فعالیت فرهنگی و هنری، درمانگاه، داروخانه، سرویس بهداشتی، آبدارخانه، فروش اغذیه، نوشیدنی و تنقلات و نیز فضای پذیرش واحدهای اقامتی خواهد بود.
معاون فرماندار نهبندان گفت: در طبقه اول کلاس های آموزشی، فرهنگی و هنری، نمازخانه، دپارتمان اداری مجموعه، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، سالن مطالعات خواهران و برادران، مخزن کتاب، درمانگاه و واحدهای اقامتی پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: فاز دوم این مجتمع به عنوان فاز توسعه در 2 طبقه و با زیربنای یکهزار و 600 متر مربع برای ساخت فروشگاه های عرضه محصولات آستان قدس رضوی، رستوران، هایپر مارکت، پارکینگ، فضای سبز و آبنما پیش بینی شده است.
صادقی اظهار داشت: این طرح با بالاترین کیفیت و بهره گیری از معماری اسلامی ایرانی و در شان آستان قدس رضوی اجرا می شود و سیستم های استاندارد اعلام حریق، صوت، ارتینگ، سرمایش کولر آبی و پنکه سقفی و گرمایش موتورخانه مرکزی و مشعل پیش بینی شده است.
معاون فرماندار نهبندان همچنین امروز (پنجشنبه) در بازدید از پروژه در حال اجرای محور نهبندان - شوسف گفت: فاز اول این محور به طول 12کیلومتر در حال نصب علائم و از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به نهبندان است که تا پایان سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.
صادقی ادامه داد: فاز دوم این محور به طول 18 کیلومتر در مرحله مناقصه است و عملیات اجرایی آن از ابتدای سال آینده آغاز می شود.
وی گفت: همچنین قرارداد دوبانده سازی پنج کیلومتر از محور نهبندان - شهداد با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون تومان بسته شده و عملیات اجرایی آن به زودی شروع خواهد شد.
نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.