به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا عرفانی روز پنجشنبه در حاشیه همایش فرهیختگان فرماندهی انتظامی استان در جمع خبرنگاران افزود: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب این است که بعد از پیروزی با تدبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی، سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح شکل گرفت و سبب شد روحانیون در کنار نیروهای مسلح حضور پیدا کرده و در راستای تقویت بنیه اعتقادی کارکنان، ایجاد فضای دینی و اسلامی، ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی و اهل بیت (ع) کار کنند.
وی یادآور شد: دستاوردهای بسیار ارزشمندی در 40 سال گذشته بین نیروهای مسلح در این ابعاد به وجود آمده و سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز توانسته کارهای بسیار ارزشمندی را در حوزه های مختلف انجام دهد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: معتقدیم یکی از راه های مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب این است همه کسانی که در نهادها و سازمان های مختلف حضور دارند و می توانند کار فرهنگی انجام دهند، در بحث مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب بکوشند.
وی افزود: مقام معظم رهبری از چندین سال قبل در خصوص مبارزه با تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و اخیرا آتش به اختیار (انجام کارهای فرهنگی تمیز و خودجوش) هشدار داده اند.
حجت الاسلام عرفانی بیان کرد: با تشکیل شبکه فرهیختگان فرهنگی ناجا باید چهره های فرهنگی وارد میدان شوند و با جنگ نرم و بی رحمانه فرهنگی به مقابله برخیزند.
وی گفت: دل هر کس برای انقلاب می سوزد و می تواند انقلاب را در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب در مقابله با جنگ نرم یاری رساند، باید به میدان آمده تا بتوانیم در این جنگ از باورها و اعتقادات خود دفاع کرده و دشمنان قسم خورده را به زانو در بیاوریم.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: شبکه فرهیختگان فرهنگی از 2 سال گذشته در نیروی انتظامی استان تشکیل و تاکنون 290 چهره فرهنگی از بین همکاران شناسایی شده است.
وی یکی از اهداف تشکیل شبکه فرهیختگان فرهنگی را ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی عنوان کرد و گفت: چهره های شناسایی شده قرار است در راستای همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی ناجا برای تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد فضای دینی و در نهایت رسیدن به پلیس و نیروی انتظامی در تراز اسلامی تلاش کنند.
عرفانی اظهار داشت: چهره های فرهنگی شناسایی شده در 15 طیف از جمله مبلغان، موذنان، حافظان، مکبران، قاریان، راویان، مداحان و سایر قشرها شناسایی شده اند.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.