محمد بشیری زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 105 طرح روستایی و 14 طرح شهری است که با افتتاح آنها برای 31 نفر اشتغال ایجاد می شود.
وی بیان کرد: 17 هزار و 490 نفر در چهار شهر و 77 روستای شهرستان درمیان از مزایای افتتاح این تعداد طرح عمرانی و زیربنایی برخوردار می شوند.
فرماندار درمیان افتتاح عملیات گازرسانی به 21 روستای شهرستان با اعتبار 20 میلیارد و 300 میلیون تومان، باند دوم جاده اسدیه - بیرجند با اعتبار 14 میلیارد و 124 میلیون تومان، افتتاح 2 طرح آبخیزداری با اعتبار یک میلیارد تومان، مرمت قنوات و اجرای سامانه نوین آبیاری با اعتبار 600 میلیون تومان و توسعه و ایجاد شبکه های برق با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان را از مهمترین طرح های افتتاحی شهرستان در دهه فجر ذکر کرد.
بشیری زاده ادامه داد: همچنین در دهه فجر پنج طرح اشتغال به نمایندگی از 77 طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری شهرستان با پرداخت سه میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات به بهره برداری می رسد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.