به گزارش ایرنا این تفاهم نامه به منظور ارتقای سطح آموزش پزشکی، مهارت های بالینی و ترویج آموزش در حوزه سلامت در جامعه با رویکرد فناورانه روز شنبه با حضور مدیران دستگاه های یادشده به امضا رسید.
همچنین نوآوری و کارآفرینی در حوزه تکنولوژی آموزش پزشکی و یادگیری الکترونیکی با هدف بهره گیری از پتانسیل بخش خصوصی و جذب فرصت های شغلی موجود در بازارهای کار بین المللی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
بهره گیری از پتانسیل شرکت های دانش بنیان فعال و علاقه مندان در حوزه تکنولوژی آموزش و یادگیری الکترونیکی در حوزه آموزش پزشکی، ارتقای سطح سلامت جامعه با محوریت آموزش، برگزاری رویدادها، همایش ها و کارگاه های موردنیاز از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
ایجاد مرکز تولید محتوای دیجیتال در حوزه آموزش سلامت با هدف صادرات محتوا به کشورهای همسایه و استفاده از ظرفیت های علمی و زیرساختی مشترک در خصوص ارتقای سطح آموزش های از راه دور با استفاده از تجهیزات روزآمد از دیگر مفاد تفاهم نامه است.
دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این تفاهم نامه نسبت به تهیه و تایید محتوای آکادمیک و علمی حوزه آموزش سلامت، اختصاص فضای فیزیکی در دانشگاه برای فعالیت شرکت های دانش بنیان و معرفی و ارایه محصولات تولیدی حاصل از این تفاهم نامه در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور متعهد شد.
شناسایی افراد بومی حقیقی و حقوقی فعال و دارای تجربه کافی در فنی سازی تولید محتوای دیجیتال، بسترسازی مناسب برای ایجاد هسته های فناور و شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت، آموزش و هدایت دانشجویان فعال دانشگاه به عنوان سفیر پاک و حمایت از صاحبان ایده در راستای کاربردی کردن و تجاری سازی ایده ها از جمله تعهدات پارک علم و فناوری است.
امکان سنجی ارایه سرویس های ارزش افزوده مبتنی بر تلفن همراه و همکاری در تامین زیرساخت های ارتباطی، برنامه ریزی و امکان سنجی برای ایجاد و توسعه شبکه خدمات سلامت استانی مبتنی بر بستر MVNO (اپراتور مجازی تلفن همراه) و انجام هماهنگی بین دستگاهی به منظور پیاده سازی بهینه موضوع تفاهم نامه با هدف تثبیت و افزایش اشتغال از جمله تعهدات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.