یدالله غلامپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجوز تخصیص این اتوبوس ها در سفر اخیر اعضای هیات مدیره اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور به بیرجند داده شد و باید آنها را از مشهد تحویل بگیریم.
وی افزود: یکصد و هفتاد و ششمین جلسه هیات مدیره اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور شنبه گذشته به میزبانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند برگزار شد.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند، هدف از دعوت و برگزاری این جلسه را بررسی وضع حمل و نقل درون شهری و ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی بیرجند عنوان کرد و گفت: امیدواریم که از این طریق بتوانیم تسهیلاتی را جذب کنیم.
وی با اشاره به پرداخت یارانه دولت در بحث تامین هزینه های جابه جایی مسافر در شهرها نیز اظهار داشت: ازحدود 2.5 سال پیش سهم دولت پرداخت نشده بود که در این جلسه توانستیم نظر اعضای هیات مدیره را جلب و دستور پرداخت حدود 200 میلیون تومان یارانه دولت را به حساب سازمان اتوبوسرانی بیرجند اخذ کنیم.
غلامپور بیان کرد: این یارانه گرچه رقم زیادی نیست اما در بحث تامین قطعات، لوازم یدکی و لاستیک هزینه می شود.
وی با اشاره به خرید 18 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر بیرجند نیز گفت: پس از شماره گذاری این ناوگان در تهران، احتمال می رود که بتوانیم تا هفته آینده اتوبوس ها را تحویل بگیرم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در خصوص استفاده سوخت استاندارد اتوبوس ها نیز عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده به خصوص از سوی شورای شهر، جایگاه های اتحادیه کارکنان دولت و پایانه بار موظف شده اند که سوخت یورو چهار توزیع کنند.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه امکان استفاده 100 دستگاه ناوگان اتوبوسرانی بیرجند از این جایگاه های محدود نیست تقاضای جلسه ای مشترک کرده ایم که سوخت مورد نیاز به طور مستقیم در اختیار سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته و پس از آن توزیع شود.
غلامپور گفت: اکنون مینی بوس ها از سوخت استاندارد استفاده می کنند و این امر در شتاب ناوگان و مصرف سوخت تاثیر مثبت داشته است.
9893 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.