سرقت از رانندگان با کمک یک نوشیدنی!+ عکس

مرد میانسال با تعارف نسکافه و بستنی مسموم، رانندگان را بی‌هوش می‌کرد و اموالشان را می‌دزدید.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس،  اوایل زمستان سال گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران از مردی به اتهام آدم‌ ربایی و سرقت اموالش شکایت کرد و گفت: مردی را از کرج به مقصد شهریار سوار کردم. مسافر دربستی، خودش را مهندس جا زد و می‌گفت می‌تواند برایم کار دولتی پیدا کند و اعتمادم را جلب کرد. او از دکه‌ای نسکافه خرید که بعد از نوشیدن آن بی‌هوش شدم. وقتی در بیمارستان به‌هوش آمدم، گوشی تلفن همراه، پول، خودروی پرایدم و کارت بانکی‌ام را دزدیده و حتی موجودی حسابم را خالی کرده بود.

بعد از آن، رانندگان دیگری هم از آن متهم شکایت کردند تا این‌که یک هفته قبل مرد دکه‌داری به پلیس زنگ زد و گفت، مردی که چندی قبل دوست راننده‌ام را بی‌هوش و از او سرقت کرده بود، اکنون به دکه من آمده است که ماموران در آنجا حضور یافتند و متهم بازداشت شد.

متهم میانسال به افسر تحقیق گفت: متاهلم و فرزند دارم. از کارخانه تعدیل و بیکار شدم. یک روز از مقابل دکه‌ای رد شدم که فکر سرقت به ذهنم رسید. از تهران سوار خودروهای دربستی پراید، پژو و سمند به مقصد کرج، شهریار و اسلامشهر می‌شدم. قرص‌های دیازپام در نسکافه و بستنی ریخته و راننده‌ها را بی‌هوش و از آنها سرقت می‌کردم.

متهم دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران نزد قاضی رضوانی منتقل شد و به آدم‌ربایی، سرقت و بی‌هوش کردن سه راننده تهرانی اعتراف کرد. در حال حاضر چند راننده هم در پلیس آگاهی غرب تهران شکایتی را مطرح کرده‌اند.

دیدگاه تان را بنویسید