در گفت و گو با جی پلاس؛

محسن مسلمان: کجا بروم بهتر از پرسپولیس؟! / مطمئن باشید از گروه صعود می کنیم

هافبک بازیساز پرسپولیس می‌گوید برای فصل آینده هم دوست دارد در این تیم بماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا یک برد حیاتی برابر الوصل امارات کسب کرد و با دو گل این تیم را شکست داد. با این پیروزی، شاگردان برانکو با شش امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نسف قارشی و السد در رده نخست گروه C قرار گرفت.

پرسپولیسی ها در حالی گام به میدان گذاشتند که هنوز شکست برابر استقلال در دربی پایتخت را فراموش نکرده بودند و واقعا انتظار حضور 40 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی را نداشتند اما استقبال هواداران فراتر از تصورات بود و این تیم با دو گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند، به پیروزی رسید و با هوادارانش آشتی کرد.

در ادامه این رقابت‌ها پرسپولیس این هفته آینده باید در دبی برابر الوصل قرار بگیرد و در صورت پیروزی در بازی برگشت می‌تواند یک گام بزرگ به سمت صعود بردارد.

محسن مسلمان، هافبک بازیساز پرسپولیس بعد از هفته‌ها نیمکت نشینی از اوایل نیمه دوم وارد زمین شد. در هنگام ورود مسلمان به زمین، هواداران یک صدا تشویقش کردند و به حمایت از او پرداختند.

حضورش در میدان در حالی رخ می داد که طی روزهای اخیر شائبه توصیه باشگاه به برانکو برای بازی دادن به مسلمان شنیده می شد اما این بازیکن چنین مسائلی را رد کرد.

الوصل ضعیف نبود، ما خوب بازی کردیم

محسن مسلمان در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس؛ با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش در بازی رفت مقابل الوصل امارات می گوید: بهتر از حریف بودیم و توانستیم در نیمه نخست این تیم را از جریان مسابقه خارج کنیم. پیروزی پرسپولیس برابر این تیم به این معنی نیست که الوصل ضعیف بوده بلکه تیم ما در تمام نقاط فضاها را گرفته بود و فشار هواداران از روی سکوها الوصل را در مخمصه انداخت.

مهندس پرسپولیسی‌ها درباره بازگشت به ترکیب اصلی تیمش و حمایت هواداران تصریح کرد: خیلی خوشحالم باز هم برای پرسپولیس بازی کردم. هواداران همیشه به من لطف داشتند و باعث شدند بازی های من دیده شود. در این چند هفته ای که نیمکت نشین بودم و یک دقیقه هم بازی نکردم، هیچ اعتراضی نداشتم چون مهم موفقیت پرسپولیس بود و مربی تشخیص می دهد که کدام ترکیب خوب است.

از برانکو به خاطر بازی دادن به من تشکر می کنم

مسلمان با تشکر از برانکو ایوانکوویچ به خاطر بازی دادن به او می گوید: امیدوارم انتظار برانکو و هواداران را برآورده کرده باشم. من مدت ها بود بازی نمی کردم ولی در تمام این هفته در تمرین تلاش زیادی می کردم. تلاشم بر نتیجه گرفتن تیم است.

اگر باشگاه بخواهد، دوست دارم در تیمم بمانم

هافبک پرسپولیس درباره اقدامات باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان و برنامه او برای فصل آینده می گوید:‌ اگر باشگاه من را بخواهد در پرسپولیس می مانم. کجا را پیدا کنیم که بهتر از پرسپولیس باشد؟ شرایط فراهم باشد در تیمم می مانم ولی اگر من را نخواهند آن وقت به پیشنهادهایم فکر می‌کنم.

حرفه‌ای نیست که به تیم دیگری فکر کنم

او درباره شایعه پیشنهاد سپاهان برای فصل آینده به جی پلاس گفت: این صحبت ها مطرح نیست. هنوز پنج هفته از لیگ برتر و چندین هفته هم از لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و من تحت خدمت تیمم هستم. تمام تمرکزم روی موفقیت پرسپولیس است. فرقی نمی کند در ترکیب ثابت باشم یا روی نیمکت؛ در شرایط فعلی حرفه‌ای نیست که به پیشنهادی فکر کنم.

برای صعود به مراحل بالاتر آماده می‌شویم

مسلمان درباره شانس پرسپولیس برای صعود به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز خاطرنشان کرد: مطمئن باشید پرسپولیس از گروهش صعود می‌کند. ما باید خودمان را برای صعود به مراحل بالاتر این مسابقات آماده کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید