بهترین بازیکن دربی ۸۶ در گفت و گو با جی پلاس؛

وریا غفوری: بعد از پرسپولیس نوبت انتقام از العین است/ روزهای بدم به سر آمد

مدافع راست استقلال می گوید بعد از پرسپولیس نوبت انتقام گرفتن از العین رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تقابل استقلال و پرسپولیس در دربی 86 پایتخت با پیروزی یک بر صفر شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید تا استقلالی ها علاوه بر جبران نتیجه بازی رفت، به روند بسیار خوب خود ادامه دهند.

این دیدار در حالی برگزار شد که سرخپوشان خودشان برای گرفتن جشن قهرمانی آماده کرده بودند و با یک تساوی هم به خواسته خود می رسیدند. با این حال استقلال همانطور که قبلا هم نشان داده بود، صاحب توپ و میدان بود و توانست در اواخر نیمه نخست به گل نخست دست یابد.

نیمه دوم با حملات پرسپولیس ادامه پیدا کرد اما استقلالی ها در دفاع کردن هم بی عیب و نقص بودند تا این دیدار با یک گلی که وریا غفوری به ثمر رسانده بود به پایان برسد.

مدافع راست استقلال و تیم ملی در ادامه بازی های خوبش، گل سه امتیازی را در داربی زد و برای خوشحالی بعد از گل هواداران تیمش را انتخاب کرد؛ مدافعی که تا چند ماه قبل تا درهای خروجی باشگاه هم نزدیک شده بود، زیر نظر شفر احیا شده و در بهترین شرایط از نظر آمادگی قرار دارد.

غفوری که در داربی بهترین بازیکن میدان بود، در گفت و گو با خبرنگار جی پلاس می گوید بعد از پرسپولیس باید از العین انتقام بگیرند.

در ادامه این مصاحبه را می خوانید:

جی پلاس: پیروزی در دربی با گل سه امتیازی تو بود. هنوز هم مردم از این بازی صحبت می کنند.

غفوری: دربی واقعا بازی حساس و مهمی است. تا وقتی در زمین پا نگذاشته نمی دانی چه فشاری روی بازیکن است. برای این بازی کاملا آماده  بودیم و می دانستیم اگر بخواهیم می توانیم حریف را از پیش رو برداریم. همه بازیکنان ما خوب بازی کردند و من هم بعد از شوت تیام توانستم دروازه پرسپولیس را باز کنم. خیلی خوشحالم که در این برد سهیم بودم و هواداران از من راضی هستند.

اجازه ندادیم پرسپولیسی ها خوشحالی کنند

جی پلاس: جشن قهرمانی حریف را هم خراب کردید؟!

غفوری: پرسپولیس می تواند به بازی های بعد فکر کند. نمی توانستیم اجازه دهیم در دربی این اتفاق رخ دهد و مانع از وقوع آن شدیم. هواداران ما دوست نداشتند تیم حریف خوشحالی کند که همین هم شد.

جی پلاس: زدن گل سه امتیازی در دربی چه حس و حالی داشت؟

غفوری: گل من حاصل تلاش همه بازیکنان بود اما خیلی شیرین است. همین که استقلال توانست سربلند از زمین خارج شود و هواداران خوشحال شوند، راضی هستم.

جی پلاس: زمانی به خاطر مصدومیت های پیاپی خوب بازی نمی کردی و به درهای خروجی تیم نزدیک شده بودی اما با قدرت برگشتی.

غفوری: سال گذشته مصدومیت خیلی اذیتم کرد. تا می خواستم به آمادگی برسم، مصدوم می شدم. کاملا کلافه شده بودم. خوشحالم آن روزها سپری شده و الان در آمادگی کامل هستم. به خاطر این روزها خدا را شکر می کنم.

جی پلاس: بعد از پرسپولیس نوبت به العین می رسد که شفر تاکید زیادی روی این بازی دارد.؛ چه پیش بینی از این دیدار حساس داری؟

غفوری: شفر مربی با تجربه ای است و می داند بازی دشواری در امارات داریم. العین از بهترین تیم های آسیا است و سال قبل هم با این تیم بازی کردیم که نتیجه خوبی نگرفتیم؛ امسال اما شرایط فرق دارد و ما می خواهیم یک نتیجه خوب بگیریم.

بعد از پرسپولیس از العین انتقام می گیریم

جی پلاس: به انتقام هم فکر کردید؟

غفوری: بعد از پرسپولیس نوبت العین است. به این بازی فکر می کنیم. باید به خوبی آماده شویم. فشار روی ما زیاد بوده اما باید هر طور شده به مرز آمادگی برسیم و در آسیا موفق شویم.

جی پلاس: به نظر می رسد در آسیا اهداف بزرگی را دنبال می کنید.

غفوری: خدا را شکر استقلال مجموعه خوبی شده و الان یک تیم متحد هستیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. هدف اولمان صعود از گروه مرگ است تا بازی به بازی به مراحل بالاتر برسیم.

جی پلاس: فکر می کنی باز هم گل بزنی؟

غفوری: فرقی نمی کند. همین که ببریم خوب است. وظیفه من مشخص است و باید علاوه بر دفاع، برای بازیکنان هم فرصت گلزنی ایجاد کنم. اگر گل بزنم خوشحال می شوم.

  • ناشناس ارسالی در

    وریا عزیز پرسپولیس را شما نبردید .برد شما حاصل انتقامجویی قرمزها از سرمربی لجوجشان است

دیدگاه تان را بنویسید