روایت سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان از طعنه‌ها به ملی‌پوشان

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران درباره شرایط تیمش و راهی که تاکنون طی کرده با رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت‌وگو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم ملی فوتبال زنان ایران برای اولین بار به مسابقات جام ملت‌های آسیا راه یافته است. این صعود یک اتفاق تاریخی در فوتبال زنان ایران بود و حالا شاگردان مریم ایراندوست می‌توانند با درخشش در این رقابت‌ها به تاریخ‌سازی‌شان ادامه دهند. تیم ملی بانوان ایران اما راه سخت و طولانی را تا رسیدن به این مرحله طی کرده است؛ از شرایط فنی و زیرساختی گرفته تا زخم زبان‌ها و ...

تیم ملی فوتبال زنان هنوز راه زیادی در پیش دارد

مریم ایراندوست گفت: از نظر نتایج به دست آمده توسط تیم ما، من راضی ترین فرد روی کره زمین هستم اما از نظر فنی، تیم ما زمینه های زیادی برای پیشرفت دارد و تلاش می کنیم این نواقص را در اردوهای آماده سازی خود برطرف کنیم تا در آینده شرایط بهتری داشته باشیم و نقاط ضعف خود را به حداقل برسانیم. همه می‌دانند که تیم فوتبال بانوان ایران به تازگی تشکیل شده است و ما نمی‌توانیم همه کاستی‌ها و مشکلات را در مدت کوتاهی برطرف کنیم اما باید بگویم که همه تلاش می‌کنیم با کار، تلاش و تمرین بیشتر این مشکلات را برطرف کنیم.

ایراندوست در پایان گفت: وقتی تیم شما جزو ۱۲ تیم برتر آسیا باشد و به زودی در معتبرترین تورنمنت ملی فوتبال بانوان در قاره شرکت کند، قطعا تاثیر مثبتی در فوتبال بانوان ایران خواهد داشت. انتظار دارم با برنامه ریزی مناسب، تیم های ملی بانوان کشورمان در رده های سنی دیگر ساماندهی شوند و یک برنامه پنج ساله برای رشد و توسعه فوتبال بانوان اجرا شود. در صورت تداوم حمایت‌های فدراسیون فوتبال ایران و مردم ایران، قول می‌دهم تا پنج سال آینده به جام جهانی فوتبال بانوان صعود می‌کنیم.

چه کسی از قورمه‌سبزی بدش می‌آید؟

او همچنین گفت: بارها از من پرسیده شده که چرا یک دختر باید فوتبال بازی کند و بهتر است قورمه سبزی بپزد. آیا باور می‌کنید که من از قورمه سبزی متنفرم و دیگر آن را نمی‌خورم؟ دیگر نیازی نیست که بگویید ما که هستیم زیرا همه ایرانی ها فیلم ها و عکس‌های ما را دیده اند و مطمئنم همه ما را می شناسند و از فوتبال زنان ایران می دانند.

دیدگاه تان را بنویسید