ترافیک شبانگاهی در محور شمال به جنوب هراز و چالوس

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در حال حاضر ترافیک پرحجم و روان توسط نیروهای مستقر در مسیرها و دوربین های نظارتی در محورهای شهرهای شمالی کشور منتهی به پایتخت مشاهده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز (محدوده‌های تونل سپاصد و کهرود تا پاسگاه پلیس راه لاریجان) نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است.

همچنین ترافیک در محور کرج - چالوس (مسیر شمال به جنوب محدوده مرزن آباد) نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

براساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور منجیل - رودبار پرحجم و روان و مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در طول محور پرحجم و روان است.

همچنین ترافیک در مسیر استان اردبیل (مسیر آستارا به اردبیل محدوده گردنه حیران) نیمه سنگین، مسیر محور لواسان به تهران محدوده گردنه قوچک پرحجم و روان و مسیر آزادراه‌های کاشان به قم، قم به تهران، رشت به قزوین و قزوین به زنجان (محدوده عوارضی) نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

ترافیک در مسیر آزاد راه قزوین به کرج (از مهرشهر تا پل فردیس) نیز پرحجم و روان است.

براساس اعلام پلیس راهور ناجا سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

همچنین براساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، هم اکنون در استان گیلان (محور آستارا - اردبیل) شاهد بارش باران هستیم.

یادآور می‌شود مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید