یک ادعای عجیب درباره مظنون اصلی قتل همسر نجفی!

برخی رسانه ها مظنون اصلی قتل میترا استاد را محمدعلی نجفی می دانند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، همسر دوم شهردار سابق تهران با اصابت گلوله صبح امروز ( 7 خردادماه ) به قتل رسید.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا نجفی متواری شده، گفت: چنین چیزی نیست، فرضیات بسیاری در این زمینه مطرح شده است و فعلا تحقیقات پرونده در بخش مقدماتی است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در فیلم‌ها آقای نجفی هم مشاهده شده ادامه داد: در حال حاضر در حال بررسی موضوع هستیم و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود. تحقیقات از همسر مقتول هم در حال انجام است./ایلنا

 فارس به نقل از یک منبع آگاه در ادعایی عجیب نوشت: شواهد نشان می دهد محمد علی نجفی مظنون اصلی قتل همسرش است و تحقیقات بیشتر و پیگیری برای بازداشت وی در دست انجام است. 

 رکنا نیز مدعی شد نجفی شهردار سابق تهران از خانه دخترش در ولنجک تهران فرار کرد! پلیس جنایی او را مظنون اصلی قتل همسر دومش به نام میترا استاد شناخته است.

 دربررسی های جنایی مشخص شد که نجفی در خانه دخترش واقع در ولنجک است و همین کافی بود تا دادستان جنایی تهران به همراه بازپرس ویژه قتل و ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی از محل قتل به سمت ولنجک حرکت کردند تا او را دستگیر کنند.

 ماموران و تیم جنایی پس از ورود به خانه دختر نجفی دریافتند وی قبل از حضور آنها با برجای گذاشتن یادداشتی گریخته است.

این درحالی است که در ساعت 20 امشب رئیس پلیس آگهی تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسر دومش میترا استاد در منطقه خیابان وحدت اسلامی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این فرد تحت بازجویی قرار دارد، درباره اینکه گفته می‌شود نجفی خود برای اعتراف به پلیس آگاهی مراجعه کرده بود، گفت: این فرد در اظهارات خود مدعی شده بود که قصد داشته تا خود را به پلیس آگهی معرفی کند و شاید به همین دلیل به محدوده خیابان وحدت اسلامی آمده بود که دستگیر شده است.

واکنش محمدعلی نجفی به قتل همسرش

همسر دوم نجفی به قتل رسید+ عکس

جزییات جدید از قتل همسر دوم نجفی+ عکس و فیلم

شهردار اسبق تهران بازداشت شد/ نجفی به قتل اعتراف کرد

دیدگاه تان را بنویسید