واکنش پرسپولیسی‌ها به سهم ۷۰ درصدی سپاهان از ورزشگاه نقش جهان اصفهان

مشاور مدیر عامل پرسپولیس گفت :بازی با تقسیم سکوها به شکل پنجاه پنجاه قانون است و امیدواریم حقی از تیم و میلیون ها هوادار پرسپولیس ضایع نشود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ حسین خبیری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به باشگاه پرسپولیس تصمیم جدیدی درباره چگونگی تقسیم سکوها در بازی پرسپولیس و سپاهان اعلام و ابلاغ نشده است و امیدواریم فدراسیون و سازمان از حق میلیون ها هوادار پرسپولیس و قانونی که خود وضع کرده دفاع کند.

خبیری افزود: قانون گفته در جام حذفی سکوها پنجاه پنجاه تقسیم می شود. با آقای عرب مدیر عامل محترم باشگاه که صحبت می کردم تاکید داشتند تصمیم جدیدی جز این به باشگاه اعلام و ابلاغ نشده است. ایشان تاکید داشتند و ابراز امیدواری کردند که سازمان لیگ از قانونی که خود مصوب کرده دفاع کند.

مشاور مدیر عامل پرسپولیس گفت :بازی با تقسیم سکوها به شکل پنجاه پنجاه قانون است و امیدواریم حقی از تیم و  میلیون ها هوادار پرسپولیس ضایع نشود.

گفتنی است در خبرها آمده که قرار است در بازی نیمه نهایی جام حذفی تصمیم گرفته شده  هفتاد درصد سکوها با  سپاهان و بیست درصد به پرسپولیس اختصاص یابد اما باشگاه پرسپولیس اعلام  داشت این تصمیم  به آنها ابلاغ نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید