التهاب روی سکوهای استقلال/ تعجب بازیکنان از عصبانیت هواداران

هواداران تیم فوتبال استقلال به محض حضور مدیرعامل و معاون این باشگاه به آنها اعتراض کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۲ آبی‌های پایتخت به پایان رسید.

به جز امیرحسین فتحی و علی خطیر فرزاد مجیدی برادر فرهاد مجیدی و فرشاد ماجدی برادر عضو هیأت مدیره استقلال (میرشاد ماجدی) که هم اکنون مربی تیم ملی امید محسوب می‌شود  در جایگاه حضور دارند. نکته قابل توجه اینجاست که شایعه شده فرهاد مجیدی به واسطه ارتباط خوبی که با فرشاد ماجدی دارد این روزها از او مشاوره فنی گرفته و بعضی آنالیزها را وی در اختیار سرمربی استقلال قرار می‌دهد. فرشاد ماجدی طی سال‌های اخیر هرگز برای تماشای بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر نشده بود.

* حدود 10 هزار نفر از طرفداران تیم استقلال در استادیوم حضور دارند و بازی دو تیم را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* پیش از شروع بازی فرهاد مجیدی به سمت محمد علوی سرمربی استقلال خوزستان رفت و با وی خوش و بش کرد. مجیدی که با لباس گرمکن و برخلاف سرمربیان لیگ برتری که با کت و شلوار لب خط حضور پیدا می‌کنند عمل کرده بود توسط تماشاگران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* در ابتدای مسابقه خطای مهاجم استقلال خوزستان روی داریوش شجاعیان باعث شد تا داور به بازیکن استقلال خوزستان تذکر بدهد.

*روح‌الله باقری مهاجمی که توسط شفر در نیم فصل دوم اصلا به کار گرفته نشده بود امروز روی نیمکت ذخیره‌های آبی‌پوشان حضور دارد.

درحالیکه کمتر از شش هزار نفر در استادیوم آزادی حضور دارند و در فاصله ۲۰ دقیقه به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان امیرحسین فتحی به همراه علی خطیر معاون خود در ورزشگاه آزادی حاضر شد اما هواداران به شکلی عجیب به این دو نفر اعتراض کردند.

*تعددی از تماشاگران استقلال با دیدن فتحی و خطیر با صدای بلند خطاب به آنها گفتند چرا اللهیار صیادمنش ستاره تیم را فروختید؟ اگر این کار را کرده باشید باید پاسخگوی هواداران باشید و هواداران استقلال شما را نخواهند بخشید. در این لحظه مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال بی‌تفاوت نسبت به عملکرد تماشاگران در جای خود نشستند که چند نفر از طرفداران خشمگین این تیم با صدای بلند فریاد زدند آقای خطیر و آقای فتحی به احترام هواداران از جای‌تان بلند شوید. شما باید پاسخگوی ما باشید که در این لحظه معاون باشگاه استقلال با فتحی مشورت کرد و خطیر نزد تماشاگران رفت.

*معاون ورزشی باشگاه استقلال که شدت عصبانیت تماشاگران را کاملاً حس کرده بود خطاب به آنها گفت: اگر ما سرمربی را تغییر دادیم فقط به خاطر شما بوده چون شما سرمایه‌ این باشگاه هستید مطمئن باشید یک مربی خوب خارجی به استقلال خواهیم آورد. در این لحظه باز هم هواداران استقلال با عصبانیت گفتند صیادمنش را فروخته‌اید به خاطر تماشاگران؟  معاون ورزشی باشگاه استقلال هم جواب داد شما نگران نباشید ما فصل آینده یک تیم خوب برای شما می‌بندیم. 

*در ادامه تعدادی از تماشاگران نیز به خطیر گفتند بازیکنان بی‌غیرت تیم را رد کنید چون ما بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم.

*در ادامه تماشاگران استقلال با حالتی عجیب علیه بازیکنان شعار دادند و یکصدا گفتند بازیکن بی‌غیرت نمی‌خواهیم که البته این موضوع باعث تعجب بازیکنان استقلال در حال گرم کردن شد و آنها به شکلی عجیب سکوها را نگاه می‌کردند

*استقلال در حالی که به نظر می‌رسید بازی‌شان با رقیب هم‌نام خوزستانی گره خورده، توانستند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

*فرهاد مجیدی در این نیمه خیلی زود تصمیم به تعویض گرفت و در دقیقه ۵۲ امید نورافکن را از زمین بیرون کشید و رضا کریمی را وارد میدان کرد؛ تعویضی که جواب داد و کریمی گل دوم استقلال تهران را به ثمر رساند. کریمی پس از این گل در آغوش فرهاد مجیدی قرار گرفت و پس از آن سجده شکر کرد.

*با این حال این گل ماندگار نبود و ۱۰ دقیقه بعد روی جا ماندن مدافعانش به مهاجم استقلال خوزستان اجازه داد تا با حسینی تک به تک شود که در این صحنه دروازه‌بان استقلال مجبور به ارتکاب خطای پنالتی شد. این ضربه تبدیل به گل شد که منجر به سکوت و اعتراضات برخی تماشاگران تا زدن گل سوم استقلال شد.

*بازیکنان استقلال خوزستان زمانی که بازی با نتیجه مساوی پیگیری می‌شد چندین بار به روی زمین افتادند که از نظر آبی‌های پایتخت اتلاف وقت تلقی شد و در یک مورد هم به بازی ادامه دادند و به مصدومیت بازیکن خوزستانی توجه نکردند. این اقدام باعث شد نیمکت تیم خوزستانی به شدت اعتراض کنند.

*هواداران استقلال پس از این که بازی با پیروزی آن‌ها به پایان رسید به شدت فرهاد مجیدی را تشویق کردند.

دیدگاه تان را بنویسید