سرپرست فرمانداری پیشوا در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: برنامه افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی هفته دولت با هدف نمایش انسجام ملی و تلاش مسئولان در رفع مشکلات جامعه و کارآمدی نظام اجرا می شود تا توطئه دشمنان در ایجاد ناامیدی میان مردم خنثی شود.
حسین عباسی اظهار کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد ریال و کارخانه مقواسازی شهبازی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت 5 هزار و 999 در شهرک صنعتی پیشوا احداث شده است.
وی اظهار داشت: فاز سوم مجتمع ورزشی بوستان خانواده شهر پیشوا در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 متر مربع و شامل زمین چمن مصنوعی، زمین والیبال و پیست دو و میدانی است که با بهره برداری از این مجتمع ، بخشی از نیازهای جوانان به فضای ورزشی تأمین شد.
عباسی تصریح کرد: استاندار تهران به منظور آشنایی با مشکلات بخش صنعتی شهرستان پیشوا ، با حضور در کارخانه تولید روکش اچ پی ال زیباچوب برکت واقع در شهرک ‌صنعتی پیشوا با صاحبان این کارخانه گفت و گو کرد.
سرپرست فرمانداری پیشوا گفت: علاوه بر طرح های قابل افتتاح شهرستان پیشوا، عملیات اجرایی کارخانه روغن نباتی پارس قو با حضور استاندار تهران نیز آغاز شد که این طرح نیز می تواند ضمن کمک به توسعه رشد اقتصادی منطقه ، به ایجاد فرصت های شغلی پایدار نیز کمک شایانی کند.
شهرستان پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.