علی حیدرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه صدور سند تک برگی از سال 1391 در کشور آغاز شد، اظهار داشت: مقابله با زمین خواری، تخلفات و فروش مال غیر از مزایا و کارکردهای سند تک برگی است.
وی تصریح کرد: با توجه به رکود بازار مسکن و کاهش ساخت و ساز در حوزه آپارتمان ها و ساختمان های ویلایی، انتظار کاهش صدور اسناد مالکیت تک برگ می رفت که خوشبختانه با تلاش کارمندان روند صدور اسناد در ری مثبت بوده است.
حیدرزاده با بیان اینکه 80 درصد از املاک روستایی و 20 درصد املاک شهری در این شهرستان فاقد سند است، افزود: بیشتر این املاک اوقافی هستند.
وی عنوان کرد: صدور سند مالکیت برای دارنده آن ملک در حقیقت اثبات حقانیت و مالکیت برای آن شخص خواهد بود و کسی نمی تواند به هر بهانه ای دخل و تصرفی را در این گونه املاک داشته باشد.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ری یادآور شد: متقاضیان برای دریافت سند تک برگی می ‌توانند به اداره ثبت اسناد و املاک شهرری و یا دفاتر پستی مراجعه کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.