سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 13 دقیقه بامداد حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان سراج خیابان سروش هشتم به سامانه 125 اعلام و با توجه به کثرت تماس های شهروندان ماموران 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.
سید جلال ملکی افزود: ماموران اولین ایستگاه آتش نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند که مشاهده کردند در زیرزمین یک منزل 2طبقه قدیمی با کاربری پارکینگ یک دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت و مقداری رنگ و تینر، بنزین و سایر مایعات اشتعال زا بصورت نا ایمن وجود دارد آتش گرفته است .
وی ادامه داد: بدلیل حجم زیاد شعله های آتش این حریق تمام قسمت های این ساختمان 2 طبقه قدیمی به وسعت 120 متر را فرا گرفته بود.
ملکی با بیان اینکه حرارت زیاد عملیات را برای آتش نشانان سخت کرده و همچنین بخش هایی از سقف های زیرزمین تخریب شده بود اظهارداشت: آتش نشانان در سخت ترین شرایط با توجه به حرارت بالا وارد عملیات شدند و پس از تلاش چندین ساعته آتش را خاموش کنند.
به گفته ملکی بدلیل نبود ساکنان در ساختمان مسکونی این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این حادثه را نگهداری غیراصولی مایعات اشتعال زا از جمله رنگ، تینر و بنزین اعلام کرد و به شهروندان توصیه کرد که ساختمان مسکونی محل نگهداری مایعات اشتعال زا و خطرناک نیست و شهروندان از نگهداری این مایعات قابل اشتعال و انفجار خودداری کنند.
تهرام/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.