مجید صفری روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خبرنگاران در انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات، اظهار داشت: خبرنگاران در صف مقدم اطلاع رسانی و آگاهی هستند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می باشند.
وی ادامه داد: افرادی که در عرصه قلم و رسانه فعالیت می کنند باید ضریب تحمل خود را بالا ببرند و در تهیه اخبار صحیح و اطلاع رسانی به موقع گرایش های شخصی را کنار گذاشته و بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه حرفه خبرنگاری، سخت و پردردسر است و فعالیت در این مسیر علاقه و همت می خواهد، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمن، کشور و دولت برای عبور از شرایط کنونی نیازمند همفکری و همدلی دارد و خبرنگاران می توانند زمینه تعامل را ایجاد کنند.
صفری ضمن تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و دوری از تشویش افکار عمومی، گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری خبرنگاران شهرستان دماوند با اصحاب رسانه مطلوب است و آنچه انتظار داریم تحقق یافته چراکه به بهترین نحو اطلاع رسانی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: آنچه امروز می تواند کشور و منطقه را به امنیت و آرامش سوق دهد، حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان است و این خبرنگاران هستند که می توانند تاثیرگذار باشند.
صفری با تاکید بر اینکه خبرنگاران امانتدار، متعهد، دلسوزی و وظیفه شناس هستند،افزود: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند و همواره مرهون تلاش های شبانه روزی آنان هستیم.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه امین مردم هستند، بیان داشت: نقش خبرنگاران بی بدیل، موثر و حیاتی است و بدون تردید نقش اصحاب رسانه در انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات، بی بدیل بوده و موجب ارتقای جامعه می شود.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم خبرنگاران شهرستان دماوند تقدیر شدند.
شهرستان دماوند از جمله شهرستان های شرق استان تهران است.
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.