فرماندار شهرستان پردیس گفت: با محدود کردن فضای اطلاع‌رسانی خواستیم از آبروی اشخاص و دین محافظت کنیم و آنها بدتر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی حیدری در نشستی که با خبرنگاران شهرستان داشت با بیان اهمیت ایجاد فضای باز اطلاع رسانی در کشور گفت:   دست خبرنگارها در همه زمینه‌ها به‌طور قانونی باید باز باشد و هر چقدر بخواهیم فضاهای اطلاع رسانی را ببندیم و محدود کنیم فساد بیشتر می‌شود.
 
وی تاکید کرد: یکی از دلایل رونق مفسدین و افرادی که به ملت خیانت می‌کنند همین است که به دلایل مختلف فضای اطلاع رسانی را محدود کرده ایم.  ما خواسته ایم با محدود کردن این فضا حفظ آبرو کنیم، آبروی دین یا اشخاص را حفظ کنیم و  تجربه این چند سال ثابت کرده  هر چقدر به افراد مفسد فرصت دهیم  بدتر می‌کنند و همین‌ها به نظام ضربه می زنند. 
 
حیدری با اشاره به وضعیت احتکارها و قیمت سکه و دلار افزود:  آنچه می‌تواند حرکت‌های این افراد خائن را  کنترل و محدود کند همین مطبوعات هستند.
 
وی با اشاره به نقش سازنده مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نشان دادن ضعف‌های موجود و اصلاح و پیگیری آن گفت: پس از پروژه عظیم فازهای مسکن‌مهر که مشکلات اساسی مانند نبود مکان ورزشی، تفریحی، بهداشت درمان و مسجد دارند با انتشار هر خبر  یک قدم کار جلوتر می‌رفت.

حیردی با اعلام این خبر که تاکنون ۸۰ درصد پروژه مسکن‌مهر پیش رفته یادآور شد: پیشروی این میزان از مسکن‌مهر بدون انعکاس اخبار و مشکلات از سوی خبرنگاران و پیگیری‌های آنها از مسئولان ممکن نبود.
 
فرماندار پردیس با بیان اینکه تسریع اتمام پروژه‌های مسکن مهر نیازمند وجود سه تیم قوی اجرایی حقوقی و نظارتی است، گفت: وظیفه تیم اجرایی  و بررسی وضعیت حقوقی متقاضیان که بیش از هزار پرونده هستند نیز بر عهده شرکت عمران است اما تیم نظارتی دیگر نمی‌تواند همان عمران باشد و خودش بر خودش نظارت کند. باید این تیم متشکل از افرادی باشد که بر فعالیت شرکت عمران نظارت کند.
 
وی ادامه داد: انعکاس اخبار توسط خبرنگارها باعث می‌شود تیم نظارتی با دقت بیشتری تلاش کند.
 
حیدری با تاکید بر اینکه باید تیم نظارتی دقت بر اجرای کار پیمانکاران مسکن‌مهر داشته باشد، گفت: در قرارداد و  بودجه‌ای که به مسکن‌مهر اختصاص داده شده ننوشته‌اند که سمبل‌کاری کنید و کار درجه ۵ تحویل مردم دهید. کار باید درست انجام شود.
 
وی با بیان اینکه نشانه های امید در دولت مجدد پدیدار شده، گفت: دشمنان داخلی و خائن دارند آسیب می‌زنند و با روشنگری خبرنگاران دست‌شان کوتاه می‌شود و با اقدامات اخیر خداراشکر نشانه‌های امید در دولت مجدد نمایان شد.

حیدری در پایان گفت: دست دشمنان داخلی باید رو شود تا به نظام آسیب نرسد. یک عده زیاد بردند و یه عده محروم ماندند. خبرنگاران باید مدافع حقوق مردم باشند و اجازه ندهند مردم بیشتر از این اذیت شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.