به گزارش ایرنا، مسعود سریع القلم روز دوشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در توضیح این موضوع افزود: خصوصی کردن و واگذاری فروشگاههای شهروند در سال 95 مطرح شد و یکی از مشتریان جدی آن بانک شهر بود.
وی ادامه داد: اقداماتی در خصوص واگذاری فروشگاه های شهروند انجام شد اما شورای پنجم شهر تهران با این موضوع مخالفت کرد و در دوره مسئولیت محمد علی نجفی شهرداروقت پایتخت این موضوع کاملا منتفی شد.

* عرضه 93 درصد کالاهای داخلی در فروشگاه های شهروند
سریع القلم با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی نیز گفت: از تعداد 50 هزار قلم کالایی که در شهروند عرضه می شود 2هزار قلم کالای خارجی از مدار فروش خارج و کالای مشابه ایرانی جایگزین شده است.
وی ادامه داد: بخشی از کالاهای خارجی عرضه شده در شهروند در داخل کشور تولید و کارخانه های این محصولات به ایران منتقل و محصول تولید می شود.
سریع القلم با اشاره به بیانات رهبری در خصوص حمایت از کالاهای داخلی افزود: بیانات ایشان به این معنا نیست که کالای خارجی و وارداتی نداشته باشیم اما مجموعه شهروند حتما از کالای ایرانی و تولیدات داخلی حمایت می کند.
به گفته او، دبیرخانه داخلی برای حمایت از کالای ایرانی در فروشگاه های شهروند ایجاد شده و بدین منظور سایت iranian production.ir طراحی شده که از مهرماه راه اندازی و معرفی کالای ایرانی در این سایت انجام می شود.
این مقام مسئول گفت که کمتر از 7 درصد از کالاهای عرضه شده در شهروند خارجی است و 93 درصد آن تولید داخل است.
وی افزود: بنا داریم که فروش ما متمرکز بر کالای ایرانی است.
ادامه دارد...
تهرام/9343/1735 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.