مجتبی جانعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه اندازی استادیوم سه هزار نفری قیامدشت 50 میلیارد ریال، مجموعه ورزشی قلعه نو 10 میلیارد ریال و مجموعه ورزشی حسن آباد نیز10 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند تا تکمیل شوند.
وی تصریح کرد: هر کدام از این طرح ها 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و مجموعه ورزشی چند منظوره باقرشهر به عنوان بزرگترین طرح ورزشی این شهرستان نیز تا پایان سال جاری تکمیل و راه اندازی می شود.
جانعلی در ادامه از راه اندازی چهار خانه ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد و افزود: خانه ورزش روستایی در روستاهای امین آباد، جهان آباد، عشق آباد و کنار گرد پایین در حسن آباد فشافویه تجهیز شده و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه خانه های ورزش روستایی به منظور استعدادیابی و شناخت ظرفیت جوانان و نوجوانان روستاها راه اندازی شده است، گفت: برای هر خانه ورزش روستایی یک میز پینگ‌ پنگ، یک میز فوتبال دستی، 2 میز شطرنج، 2 دارت حرفه‌ ای، طناب بازی و تور والیبال در نظر گرفته شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان ری عنوان کرد: با راه‌ اندازی این خانه‌ها در طول سال مسابقات مختلفی برای روستاییان برگزار می‌شود و قهرمانان در سطوح مختلف روستا، بخش، شهرستان و استان به مصاف یکدیگر می‌ روند.
شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می نامند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، حسن آباد و قیامدشت و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
/6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.