به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در مسیر مکتب انبیا و حکومت عدل علوی حرکت می کند و ملت همواره پشت نظام ایستاده اند.
وی افزود: امروز کشور در شرایط حساس قرار گرفته و دشمن در کمین نشسته تا به اهداف شوم خود دست یابد، غافل از اینکه ملت ایران در طول انقلاب بر مشکلات فائق آمده و امروز هم با مدیریت هوشمندانه مسئولان شرایط بحرانی را پشت سر خواهد گذاشت.
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه عزل مدیران بی کفایت و نالایق از مطالبات مردم است، گفت: حضور مدیران دلسوز و مدبر سبب رفع موانع و چالش ها در کشور می شود.
وی با بیان اینکه رفع شرایط بحرانی کشور قابل حل است، گفت: مردم نگران نباشند؛ با مدیریت معظم له این شرایط بهتر خواهد شد.
امام جمعه موقت شهرری اضافه کرد: معرفی سلطان سکه و صاحبان ثروت های بادآورده از خواسته های به حق مردم است که باید به آن توجه شود.
وی در ادامه به 17 مردادماه روز خبرنگار نیز اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در بیان واقعیت ها و حقایق جامعه به مردم نقش موثری ایفا می کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با فضاسازی های رسانه ای و بزرگنمایی اخبار به مشکلات دامن می زنند.
وی ادامه داد: رسالت و وظیفه رسانه ها ارائه اخبار درست، تحلیل موضوعات و خنثی کردن توطئه و شیطنت های رسانه‌هایی معاند و بیگانه است.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.