به گزارش ایرنا در سایت شرکت تراورس آمده است که این مجموعه اردیبهشت سال 1389 به بخش خصوصی واگذار شده و اکنون به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت توسعه سرمایه گذاری امیر منصور آریا فعالیت دارد.
گزارش خبرنگار ایرنا از ورامین حاکیست: تجمع کنندگان که تعدادشان حدود 40 نفر برآورد می شد اعلام کردند در محدوده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا مشغول به کار هستند اما حدود 3 ماه حقوق و مزایای خود را نگرفته اند.
مه ‌آفرید امیرخسروی که با نام امیرمنصور آریا نیز شناخته می شد شهریور ۱۳۹۰ به اختلاس چند هزار میلیارد تومانی متهم و پس از محاکمه به دار مجازات آویخته شد.
یکی از کارگران معترض به خبرنگار ایرنا گفت: تجمع امروز گروهی ما مقابل فرمانداری از سر ناچاری و برای این است که ما را به دنبال اعتراض، اخراج نکنند.
به گزارش ایرنا با هماهنگی مسئولان فرمانداری شهرستان ورامین این تجمع کنندگان به داخل نمازخانه فرمانداری هدایت شدند و جزییات مشکلشان را با مسئولان درمیان گذاشتند.
معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری ورامین باحضور در جمع این افراد از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
عباسعلی سعیدیان پس از دیدار با این افراد به خبرنگار ایرنا گفت: مسئولان شرکت تروارس به تعهدات خود در قبال کارگران عمل نمی کنند و مشکلاتی را برای این افراد ایجاد کرده اند.
وی افزود: کارگران این شرکت وظیفه نگهداری از خطوط راه آهن حد فاصل شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا را بر عهده دارند؛ دفتر مرکزی این شرکت در تهران است و در اصل مشکلات شرکت به شهرستان ارتباطی ندارد.
سعیدیان بیان کرد: اما باتوجه به ضرورت حل مشکلات کارگران با مسئولان این شرکت تماس گرفتیم که نتیجه ای در رفع مشکلات کارگران حاصل نشد.
وی افزود: مشکلات کارگران این شرکت طی نامه ای به استانداری تهران اطلاع رسانی و از مسئولان استانی درخواست شد مشکلات کارگران را با حضور مسئولان شرکت برطرف کنند.
گفته شده این کارگران مسئولیت نگهداری از خطوط راه آهن سراسری تهران - مشهد حد فاصل ایستگاه بهرام تا ایستگاه راه آهن پیشوا را برعهده دارند.
این کارگران طی ماههای گذشته بازهم به علت دریافت نکردن حقوق و مزایا تجمع کرده بودند.
تلاش خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با مسئولان شرکت تراورس نتیجه نداد و این افراد پاسخگو نبودند.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.