به گزارش ایرنا عیسی فرهادی روز دوشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان تهران تاکید کرد: اطلاع رسانی از عملکرد دولت بسیار ضرورت دارد و بهره گیری از ظرفیت خبرگزاری ایرنا در این زمینه بسیار کارساز خواهد بود.
وی گفت: فعالیت های بسیاری در بخش های مختلف اجرایی انجام می شود که بخوبی اطلاع رسانی نمی شود و مردم در جریان امور قرار نمی گیرند؛ چه بسا با اطلاع رسانی حرفه ای و درجریان امور قرار گرفتن مردم، بخش عمده ماستی ها نیز راحت تر مرتفع شود.
فرهادی اظهارداشت: نقد صحیح مهمترین نیاز مدیران در شرایط کنونی است و در این مسیر خبرگزاری جمهوری اسلامی می تواند بیشترین کمک را به مدیران داشته باشد.
وی همچنین با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در جامعه تاکید کرد: اطلاع رسانی از این آسیب ها بسیار مهم است و باید به صورت کارشناسی و حرفه ای انجام گیرد تا تاثیر مناسب هم داشته باشد.
داود میاندهی رئیس خبرگزاری ایرنا استان تهران نیز در این دیدار بر آمادگی ایرنا به منظور توسعه همکاری ها و تعامل با نهادهای اجرایی تاکید و بیان کرد: اطلاع رسانی از رویدادها و ارتباط مستقیم با طبقات مختلف مردم نافی تعامل و ارتباط این خبرگزاری با مدیران و نهادهای اجرایی نیست.
وی اظهارداشت: مدیران بخش های مختلف اجرایی می توانند از ظرفیت های حرفه ای موجود در خبرگزاری جمهوری اسلامی در حوزه اطلاع رسانی بهره گیرند.
تهرام/6139/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.