به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استانداری تهران، این جلسه به ریاست استاندار تهران و با حضور شهردار منطقه ١٢، نماینده معاونت فنی شهرداری تهران، رئیس بنیاد مستضعفان، جمعی از مدیران استان و کسبه ساختمان پلاسکو برگزار شد.
استاندار تهران گفت: نوسازی ساختمان پلاسکو باید به عنوان پروژه ای خاص از سوی شهرداری مورد توجه باشد و افراد علاقه مند و پیگیر در اجرای آن وارد شوند.
محمد حسین مقیمی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و تعهد نوسازی ساختمان پلاسکو تا عید فطر دو سال آینده اظهارداشت: در آخرین جلسه، دو ماه زمان برای اجرای طرح خاکبرداری ساختمان در نظر گرفته شد.
به گفته وی، همزمان با ارائه نقشه طرح باید مجوز عملیات گودبرداری با در نظر گرفتن اصول معماری و شهرسازی و بسترسازی و تحکیم دیواره ها نیز از سوی شهرداری صادر شود.
مقیمی با بیان اینکه تعامل شهرداری، بنیاد مستضعفان و پیگیری های انجام شده از سوی استانداری باید سرعت داده شود بیان کرد: نوسازی ساختمان پلاسکو به مردم به عنوان یک قول تا دو سال آینده تعهد شده است و با رعایت اصول و ضوابط فنی شهرداری اجرای طرح باید سرعت گیرد.
در این جلسه با دستور استاندار تهران مقرر شد نقشه و طرح سازه نگهبان ساختمان از سوی شهرداری بررسی، طی دو روز ایرادها اطلاع داده شود و گودبرداری ادامه یابد.
براساس این گزارش در خصوص طرح مقاوم سازی ساختمان شمالی پلاسکو نیز طبق قرار قبلی باید با موافقت محضری کسبه، نظر شهرداری و سازمان نظام مهندسی ادامه یابد.
همچنین مقرر شد جلسه دیگری برای پیگیری امور طی زمان های تعیین شده در استانداری برگزار شود.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.