حبیب الله ابوالحسن شیرازی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ثبت نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری فوتبال به مدت 12 هفته (26 خرداد تا 25 شهریور ماه) ادامه دارد.
وی ادامه داد: تهران امسال با چهار تیم پیکان، سایپا، استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر حضور خواهد داشت.
رئیس هیات فوتبال استان تهران خاطرنشان کرد: امروز نیز وینفرد شفر(سرمربی)، نصرالله عبداللهی، بیژن طاهری، اشکان نامداری زندی، کاوه ستوده، حسن خان بان، سید عباس مهریزی و مهرشاد رهبری به عنوان اعضای کادر فنی قراردادشان را به مدت یک فصل دیگر به امضا رساندند.
وی با بیان اینکه هفدهمین دوره لیگ برتر از امروز آغاز خواهد شد گفت: همچنین فرشید باقری، روح الله باقری، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر و اللهیار صیاد منش از ترکیب بزرگسالان و نیز سینا خادم پور، مهدی نورالهی و شاهین طاهر خانی در زیر 23 سال و همچنین حسین حیدری، امیر حسین کارگر، سید سجاد آقایی و رضا آذری در سنین کمتر 21 سال قراردادشان را با تیم استقلال نهایی کردند.
ابوالحسن شیرازی همچنین به عنوان برتری هیات تهران در ارزیابی اخیر فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: تهران توانست در فصل گذشته عناوین قهرمانی در لیگ و جام حذفی، برترین داور و کمک داور و باریکن اخلاق را در کشور به خود اختصاص دهد.
هفته نخست لیگ هفدهم امروز با دیدار تیم های پدیده مشهد و پرسپولیس تهران، نساجی قائم شهر با ذوب آهن اصفهان، سایپا با سپیدرود رشت و فولاد خوزستان با پارس جنوبی جم آغاز خواهد شد.
تیم استقلال فردا (پنجم مرداد) میزبان پیکان است.
تهرام/7247 / 6139//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.