نایب رئیس هیات موتور سواری واتومبیلرانی استان تهران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات امروز(31 تیرماه) در پیست کارتینگ اتومبیلرانی مجموعه آزادی انجام شد که در این رویداد ورزشی کلاس فرهنگی، آموزش الفبای محیط زیست و مسابقه کارتینگ برای زنان ورزشکار زیر نظر این هیات برگزار شد.
فیروزه سید مهدی ادامه داد: در این رقابت 30 ورزشکار زن شرکت داشتند که افسانه جباری، مژگان عمادی و باران هادیزاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: افسانه جباری در موتور کراس، فائزه محبی در بخش اتومبیلرانی رشته اسلالوم سال گذشته به مقام قهرمانان رسیده بودند که در این مسابقه مورد تجلیل قرار گرفتند.
سید مهدی در خصوص آخرین وضعیت صدور گواهی نامه برای ورزشکاران موتور سوار زن اظهار داشت: طبق تبصره ماده 20 قانون تخلفات راهنمایی و رانندگی گرفتن گواهینامه موتور تنها برای مردان است و در این خصوص هیچ قانونی برای گرفتن گواهی نامه زنان وجود ندارد.
نایب رئیس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان تهران خاطر نشان کرد: از سال 95به صورت رسمی مجوز فعالیت موتور سواران زن از طریق وزارت ورزش انجام شد که هیات تهران توانست در این مدت پیشگام در ورزش موتور کراس در کشور باشد.
به گفته وی همچنین در بخش موتور ریس نیز تمرینات زنان در تهران آغاز شده که ورزشکاران تحت نظر مربیهای مجرب آموزش می بینند. .
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.