فرشاد اسکندری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: روزانه به طور میانگین 150 تا 160 هزار خودرو از آزاد راه تهران - قم و ری - ورامین در حال تردد هستند و همین موضوع بیانگر اهمیت و حساسیت این آزاد راه و بزرگراه است.
وی با بیان اینکه حضور گل فروشان در مسیر تردد محورهای بهشت زهرا (س) به معضلی بزرگ تبدیل شده است، افزود: حضور گل فروشان، خطرآفرین بوده و برای کاربران جاده ای نیز مشکل ساز هستند، چرا که جان این گروه با حضور آنها به خطر افتاده است.
اسکندری خاطر نشان کرد: جمع آوری دست فروشان، گل فروشان و همچنین نخاله ها در حریم جاده های این شهرستان یک ضرورت و نیاز به شمار می رود و در صورت بی توجهی به این موضوع مشکلات عدیده ای بروز خواهد کرد که تبعات آن به جامعه باز می گردد.
وی ادامه داد: ارگان هایی مانند بخشداری، دادگستری بخش آفتاب، شهرداری حرم مطهر امام راحل و پلیس راه باید همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند و لازمه آن هم فراهم کردن زیرساخت ها است.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری با بیان اینکه جاده متعلق به همه مردم است و تردد در این مسیرها نیاز به سلامتی و ایمن سازی دارد، گفت: تشکیل کارگروه حفظ حریم راه از نکات ضروری است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد چرا که بسیاری از معضلات با توجه به این موضوع حل خواهد شد.
به گزارش ایرنا، برخی از دست فروشان گل در میان بزرگراه های منتهی به بهشت زهرا(س) در بین خودروهای عبوری و بدون رعایت موارد ایمنی اقدام به دست ‌فروشی می‌ کنند که طی سال های گذشته ۴۰ غرفه گل به شکل کیوسک در حاشیه بزرگراه ‌های آزادگان و تندگویان آماده شد و گل فروشان به این مکان ها منتقل شدند، با وجود اقدامات انجام شده هنوز هم افرادی وجود دارند که با وجود غرفه‌های فروش گل باز هم با حضور در میان بزرگراه اقدام به فعالیت می‌کنند و مشکلاتی از جمله تصادف و ترافیک را به خصوص در روزهای مذهبی سال و پایان هفته ایجاد کرده اند.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.