به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات 14 تیم از احزاب اصلاح طلب و اصول گرا حضور داشتند.
مسابقات فوتسال احزاب شهر تهران با همکاری کمیته ورزش شورای اسلامی شهر و سازمان ورزش شهرداری تهران در مجموعه ورزشی یادگار امام پایتخت از سومین روز ماه مبارک رمضان تا 13 تیرماه برگزار شد.
این مسابقات به صورت دوره ای و حذفی برگزار و دو تیم «اراده ملت» و «عدالت آزادی» نیز به عنوان برگزیدگان اخلاق این مسابقات انتخاب شدند.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران چهارشنبه شب در مراسم پایانی این رویداد گفت: این مسابقات در نوع خود اقدامی جدید بود.
«محمدجواد حق شناس» ادامه داد: مسابقات ورزشی احزاب برای نخستین بار در سطح شهر تهران انجام شد که می تواند به عنوان نماد گفت وگو، تعامل و نیز ارتقای توانایی جسمانی مطرح باشد.
رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز اظهارامیدواری کرد که جام احزاب سال آینده با حضور بیشتر این تشکل ها برگزار شود چراکه این حرکت ها می تواند احزاب اصلاح طلب و اصول گرا را به هم نزدیک کند.
«حجت نظری» خاطر نشان کرد: امیدواریم در ماه رمضان سال آینده نیز بتوانیم مسابقات فوتسال احزاب زنان، فعالان رسانه ای و سازمان های مردم نهاد را برگزار کنیم.
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این مراسم با بیان اینکه رویداد ورزشی احزاب اتفاقی خوب برای کشور است گفت: مسابقات ورزشی احزاب به مدت یک ماه و با شرکت 14 تیم ادامه یافت.
«محمد صادق حسنی» ادامه داد: امیدواریم با حمایت بیشتر کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران بتوانیم سایر رشته های ورزشی را برای احزاب کشور برگزار کنیم.
تهرام/7247/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.