وحید فروغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پنج میلیارد ریال برای خرید مبلمان شهری کهریزک از جمله صندلی چوبی و سنگی پارک ها، سطل های زباله و گلدان های شهری هزینه شده است که به زودی این تغییرات محیطی در سطح شهر جانمایی می شود.
وی ادامه داد: علاوه بر این یک هزار پایه چراغ سه شعله با اعتبار سه میلیارد نیز در جهت روشنایی معابر و بوستان های این شهر خریداری شده است که در محل های مورد نظر نصب شده است.
فروغی با اشاره به اینکه 15 المان شهری از آبان ماه سال گذشته تاکنون در شهر کهریزک نصب شده است، تصریح کرد: مجسمه ها و ساعت های سطح شهر نوسازی و بهسازی شده اند و همچنین تمامی جدول ها و گاردریل ها بهسازی و رنگ آمیزی شده است.
وی در ادامه از راه اندازی واحد تفکیک پسماند تر و خشک در شهرداری کهریزک خبر داد و گفت: با توجه به تولید روزانه 40 تن زباله در این شهر، راه اندازی این واحد ضروری به نظر می رسید.
فروغی ادامه داد: شهر کهریزک به رغم تولید بالای پسماند تر و خشک، واحد تفکیک زباله نداشت که شهروندان می توانند زباله های خشک خود را به این واحد تحویل دهند.
وی با بیان اینکه واحد تفکیک زباله می تواند بستر خوبی برای اشتغال و درآمد ایجاد کند، افزود: فرهنگ سازی مناسب در میان شهروندان از طریق رسانه ها در خصوص تفکیک زباله های تر و خشک می تواند تاثیر بسزایی در بالا بردن مشارکت شهروندان داشته باشد.
شهر کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.