ضیاء الدین صبوری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پیگیری دولت مشکل ورود خانواده ها برای حضور در استادیوم آزادی و تماشای بازی ایران و اسپانیا حل شده و خانواده ها در حال ورود به ورزشگاه هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، امشب بازی ایران و اسپانیا در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برای خانواده ها پخش می شود؛ خبری که شب گذشته توسط طیبه سیاوشی، نماینده مجلس تایید و امروز نیز فروش بلیت آغاز شد.
حدود 30 هزار بلیت برای تماشای این بازی فروخته شده است که با احتساب قیمت 15 هزار تومانی، فروش حدود نیم میلیارد تومانی را رقم می زند.
صبح امروز مکان تماشاگران در هفت جایگاه و در طبقه اول و دوم ضلع غربی ورزشگاه پیش بینی شده بود که از این 14 جایگاه تا ظهر امروز تنها در سه جایگاه امکان خرید بلیط وجود داشت. گفته شده بود خانواده ها می توانند از ساعت 18 وارد ورزشگاه شوند اما برنامه های جانبی از ساعت 19 آغاز می شود. براساس اطلاعات کسب شده قرار بود برنامه های شاد هنری با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون و پیشکسوتان ورزشی برگزار شود و همچنین ویژه برنامه حرکات نمایشی مهیج ورزش اتومبیلرانی و موتور سیکلت سنگین نیز دیده شده بود.
همچنین گفته شده بود یک نمایشگر بزرگ به مساحت 1200 متر مربع در قسمت روبروی جایگاه ورزشگاه آزادی کار گذاشته می شود تا خانواده ها به راحتی بتوانند بازی را تماشا کنند.
تهرام/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.