به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد افزود: یکی از راه های ورود استعمار و استکبار جهانی به نظام ، سست کردن اراده ملت ها و تضعیف و تخریب بنیه دفاعی و تمامیت ارضی کشور است که در دست نیروهای فعال قرار دارد.
وی با اشاره به این که دشمن در دست یابی به این هدف ، مصرف مواد مخدر در جامعه را ترویج می کند، اظهارداشت : زمانی که قشر جوان جامعه درگیر مواد مخدر شود در واقع اقتصاد، اخلاق، باور، توسعه و زندگی آن جامعه با خطر روبرو می شود.
وی بیان کرد: استکبار جهانی با وارد کردن مواد مخدر به کشور به دنبال به بردگی کشیدن فرزندان این آب و خاک است و باید برای مقابله با این توطئه شوم مراقب های لازم را از جوانان به عمل آورد.
محمدی گفت : جوانانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس و در راه دفاع از کشور ، روی مین می رفت و قطعه قطعه می شد نباید امروز به وسیله مواد مخدر قطعه قطعه استکبار شود.
فرماندار پیشوا افزود: امروز همه وظیفه دارند تا با اطلاع رسانی صحیح از عوارض سوء مصرف مواد مخدر ، جوانان را از خطراتی که این بلای خانمان سوز به همراه دارد آگاه سازند و این امر وظیفه یک دستگاه و یا ارگان خاص نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل تابستان ولزوم صرفه جویی در مصرف آب تصریح کرد : شهرستان پیشوا به هیچ منبع آب جاری متصل نیست و تمامی آب شرب و کشاورزی آن از طریق چاه ها استحصال می شود.
وی تاکید کرد : کمبود منابع آبی و بارش نزولات جوی ، به سفره های زیرزمینی فشار وارد کرده لذا همه وظیفه دارند تا در مصرف این مایه حیات صرفه جویی کنند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.