به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد بیان کرد: مهمترین اصل انقلاب و آرمان امام راحل، استکبار ستیزی به عنوان رسالت اصلی پیامبران الهی بود، آمالی که پیش از انقلاب آغاز شد و با پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت ادامه پیدا کرد.
وی تأکید کرد: نفوذ معنوی امروز جمهوری اسلامی در منطقه به دلیل همین روحیه استکبارستیزی و یاری رساندن به مظلومان است.
امام جمعه خیرآباد گفت: بر اساس تفکرات امام راحل، استکبارستیزی، همیشگی است و به زمان خاصی محدود نمی شود، این مبارزه نمی تواند در ایامی تعطیل یا به مذاکره و سازش تبدیل شود.
14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که همه ساله با حضور اقشار مختلف مردمی آیین گرامیداشتی در حرم مطهر ایشان برگزار می شود.
امام جمعه خیرآباد ورامین همچنین با تأکید بر لزوم حضور آحاد جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: تدبیر امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس باعث شد آرمان های فلسطین هیچ گاه فراموش نشود و امروز نیز مسأله ای مانند ظهور داعش نمی تواند مسأله فلسطین را به حاشیه براند.
وی تأکید کرد: امروز ملت های مسلمان جهان با تکیه بر مقاومت و به صحنه آمدن، جنایات اسرائیل غاصب را محکوم و بار دیگر از مبارزات مردم فلسطین حمایت می کنند.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.