به گزارش ایرنا، روز گذشته اخباری مبنی بر آزار جنسی برخی دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران در فضای رسانه ای منتشر شدکه واکنش های متعددی را به دنبال داشت.
در این خبرها آمده بود یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه نوبت اول در منطقه 2تهران، با اذیت تعدادی دانش آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت والدین این دانش آموزان شده است.
خبرنگار ایرنا در این زمینه به سراغ مسئولان آموزش و پرورش رفت و با مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران گفت وگو کرد که وی توضیح داد: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط احدی از نیروهای یکی از مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش برای رسیدگی تشکیل شد.
ناصر کوهستانی افزود: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد واحد آموزشی مذکور به عمل غیراخلاقی، پرونده ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولین منطقه تشکیل شده است.
مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 تهران گفت: در گذشته هیچ شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده بود.
وی اظهارداشت: این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده بود و عمل غیراخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسان، رسیدگی و به تشکیل پرونده قضایی انجامید که از حضور وی در مدرسه جلوگیری شده است.
کوهستانی گفت: همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده و مقرر شد با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه تصمیم گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.
وی اظهارداشت: آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی در دست پیگیری دارد و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده بشدت برخورد شود.
تهرام/7245/ 1008/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.