به گزارش روز جمعه از پایگاه اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی تهران، محمد تیمورخانی در مورد این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز در محله دولت آباد شهرری رخ داد.
وی در مورد چگونگی این حادثه بیان کرد: در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه دارای 20 واحد مسکونی، براثر نشت گاز شهری انفجار شدیدی رخ داده بود که موجب تخریب 2 واحد مسکونی 50 متری شد.
وی افزود: شدت این حادثه به حدی بود که به 2 واحد مسکونی دیگر در این مجتمع خساراتی وارد شد و همه شیشه های این مجتمع مسکونی و ساختمان های اطراف دچار آسیب دیدگی شده و براثر ریزش سنگ و خاک بر روی سطح خیابان مجاور، به 12 دستگاه خودروی سواری پارک شده، خسارت وارد شد.
مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، وارد محل حادثه شدند.
وی گفت: پس از جستجو در قسمت های مختلف، 6 نفر از ساکنان مجتمع مسکونی که دچار مصدومیت شده بودند را از محل حادثه خارج کرده و برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند.
تیمورخانی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند و 2 نفر دیگر به وسیله خودرو آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.