به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان برنامه های پلیس در ماه مبارک رمضان گفت : ورود به ماه مبارک رمضان نیازمند رعایت آداب و شرایط خاصی است که همگان موظف به رعایت آن می باشند.
وی اظهار کرد: بر اساس ماده 638 قانون مجازات اسلامی ، ارتکاب به هر عمل حرام در منظر و ملاء عام ، جرم است و پلیس به عنوان ضابط دستگاه قضایی ، بر اجرای دقیق ضوابط و مقررات و دفاع از ارزش‌ها نظارت کامل داشته و با برهم زنندگان هنجارهای اجتماعی و احکام الهی برخورد قانونی می کند.
وی با اشاره به این که برخی از شهرهای تحت پوشش فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران مسافر پذیر و محل عبور مسافران است افزود: با هماهنگی های به عمل آمده ، برخی از رستوران ها و مراکز تهیه و توزیع اغذیه در مسیرهای برون شهری و یا بیمارستان های ، با رعایت قانون به مسافران خدمات خود را ارائه می کنند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: پلیس به عنوان خادم مردم و بسترساز امنیت جامعه ، آمادگی کامل برای برگزاری مراسم معنوی شب های قدر ، راهپیمایی روز قدس و نماز عید سعید فطر داشته و برنامه ریزی لازم را برای حضور موثر در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام داده است.
وی از متولیان مساجد ، هیأت های مذهبی و تکایا خواست تا در شب های ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر ، از نصب بلندگو خارج از محیط مسجد و حسینیه خودداری کنند تا صدای این ابزار موجب ناراحتی مردم به ویژه سالخوردگان و بیماران نشود.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، مراتب را با شماره 110 به اطلاع پلیس برسانند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.