به گزارش ایرنا، محمد رفیعی طباطبایی روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 80 میلیارد و 400 میلیون ریال از مجموع اعتبارات به بخش عمرانی اختصاص یافته است.
وی آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها، ساخت ایستگاه پلیس راهور، رنگ‌ آمیزی جداول، اجرای نهر و کف‌ پوش برخی از معابر، افزودن فضای ورزشی، کلنگ‌ زنی سوله مدیریت بحران، تکمیل فازهای باقیمانده بوستان الغدیر، بهره ‌برداری از مجموعه ورزشی زرین، افتتاح فرهنگسرا شهر آبسرد و ... را عمده فعالیت های این شهرداری بیان کرد.
وی در خصوص نصب هشت دوربین پایش تصویری با هدف نظارت عمومی سطح شهر نیز گفت: نصب سه دوربین از محل اعتبارات استانی و مابقی از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام شد که در سال جاری به بهره برداری می رسد.
رفیعی طباطبایی اجرای طرح جامع شهری آبسرد را ضروری بیان کرد و افزود: طرح تفصیلی که در گذشته تهیه شده است معایبی داشت که با برنامه ‌ریزی‌های صورت گرفته در‌خصوص کاربری‌ها و تعریض خیابان‌ها اصلاح می شود.
شهردار آبسرد پیگیری ساخت سوله مدیریت بحران، آغاز عملیات عمرانی ساخت بیمارستان شهر آبسرد و اصلاح ساختار اداری و چارت شهرداری را از دیگر اقدامات این نهاد شهری عنوان کرد.

** سرانه فضای سبز آبسرد 19 متر مربع افزایش می یابد
شهردار آبسرد در خصوص افزایش سرانه خالص فضای سبز آبسرد نیز عنوان کرد: در سال جاری با همکاری همه واحدهای شهرداری و مساعدت شورای اسلامی شهر، سرانه خالص فضای سبز آبسرد 19 مترمربع افزایش می ‌یابد.
رفیعی‌ طباطبایی ادامه داد: در حال حاضر سطح فضای سبز خالص در مدیریت این شهرداری بیش از 18 هکتار است که بیش از 20 هکتار به آن اضافه می شود .
وی با اشاره به اعتبارات طرح های عمرانی این نهاد در سال جاری، تصریح کرد: احداث مرکز تعاونی مصرف با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال، ساماندهی مراکز دام با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال، محوطه سازی فرهنگسرای شهر با اعتبار یک میلیارد ریال، محوطه سازی استخر، سونا و بدنسازی زرین با اعتباری بالغ بر سه میلیون ریال از جمله طرح های عمرانی این نهاد است.
وی افزود: فاز نخست سوله مدیریت بحران شهر آبسرد با اعتبار یه میلیون ریال در حال ساخت است.
شهردار آبسرد اضافه کرد: در ارزیابی انتهای سال 95 توسط تیم ارزیابی استانداری، شهرداری‌های استان تهران به سه گروه تقسیم شده و شهرداری آبسرد در گروه شرق استان تهران در بعد خدمات شهری رتبه اول را کسب کرد..
شهر آبسرد، یکی از شهرهای خوش آب و هوای شمال شرق استان تهران است که در بخش مرکزی شهرستان دماوند واقع شده است. این شهر در ۶۵ کیلومتری پایتخت و در حاشیه محور تهران – فیروزکوه قرار گرفته است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.