به گزارش ایرنا، سرهنگ امید بهمنیاری روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری اظهار کرد: این میزان از کشفیات توسط کلانتری های و پایگاه های مواد مخدر انجام شده است که در مجموع 625 نفر نیز در این ارتباط دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز چهار تن انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است، تصریح کرد: این میزان از مواد کشف مواد مخدر نسبت با مدت مشابه سال قبل قابل توجه است.
وی افزود: نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر کوتاهی نمی کند و این حجم از مواد مخدر کشف شده نشان از اهمیت ویژه در برخورد با کشت ، توزیع و پخش مواد مخدر دارد.
بهمنیاری در ادامه از کشف یک مرکز تهیه مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد و افزود: این مرکز که مواد مخدر صنعتی را تولید می کرد، توسط نیروهای انتظامی کشف شد.
وی اظهار کرد: برخورد با مراکز تولید مواد مخدر صنعتی در جنوب تهران را به صورت جدی دنبال شود.

** 380 معتاد متجاهر در شهرستان ری جمع آوری شد
سرهنگ امید بهمنیاری در ادامه از جمع آوری 380 معتاد متجاهر از ابتدای سالجاری تاکنون در سطح شهرستان ری خبر داد و گفت: جمع آوری معتادان متجاهر در سطح این شهرستان ادامه دارد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه کمپ شفق محل جمع آوری معتادان متجاهر در حوزه این شهرستان واقع شده است باید سهمیه بیشتری برای کمک به معتادان این شهرستان در نظر گرفته شود.
وی افزود: تقویت زیر ساخت‌های مبارزه با مواد مخدر اعم از افزایش مهارت های زندگی، ایجاد نشاط و شادابی، گسترش امکانات تفریحی تواند اعتیاد به مصرف مواد مخدر صنعتی و داروهای روان گردان را کاهش دهد.
وی عنوان کرد: بدون یادگیری این مهارت ها هر گونه مبارزه جنبه مقطعی و موقت خواهد داشت.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.