حسن میرزایی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: طرح تشدید نظارت اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی ویژه ماه مبارک رمضان با مشارکت اتاق اصناف ، شبکه بهداشت و درمان ، شبکه دامپزشکی و اداره اماکن آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی افزود: درطول ایام برگزاری این طرح که در 2 نوبت صبح و عصر اجرا می شود ، فعالیت واحدهای تولیدی توزیعی مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته و نحوه توزیع کالاهای پرمصرفی نظیر شیر، پنیر، کره، خامه، گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، میوه، خرما، زولبیا و بامیه و سبزیجات مورد ارزیابی قرار می گیرد.
میرزایی اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان، وضعیت بهداشتی، کیفیت و کمیت پخت انواع نان با جدیت و بدون وقفه مورد ارزیابی قرار می گیرد و با متخلفین برخورد قانونی می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین تاکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در کالاهای اساسی صورت نگرفته و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی اظهار کرد: درج قیمت روی کالا ، صدور فاکتور فروش ، کم فروشی ، گران فروشی ، احتکار و مسائل بهداشتی از جمله مواردی است که در طرح تشدید نظارت ویژه ماه رمضان از سوی بازرسان مورد بررسی قرار می گیرد.
وی گفت : بر اساس نرخ اعلام شده از سوی استان ، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 14 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
میرزایی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف با استفاده از سامانه 124 موارد را به اطلاع بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت برسانند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.