به گزارش روزجمعه خبرنگار ایرنا، نخستین دوره مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در بخش جوانان و بزرگسالان با شرکت 70 ورزشکار مرد از 15 استان در پیست مجموعه ورزشی تختی برگزار شد که در پایان استان های تهران، توابع تهران و البرز به ترتیب با 211، 115 و 50 امتیاز جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.
دررقابتهای موتورکراس کلاس 250 سی سی پیشکسوتان فرهاد عبداله زاده(تهران)، حمید مهین خاکی (تهران) و زمان کرمی (البرز) و نیز در کلاس 250 سی سی جوانان نیز علیرضا پرورش(تهران)، حامد رحمانی(توابع تهران) و مسعود گلکار(چهارمحال و بختیاری) جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.
درمسابقات موتورکراس کلاس 450 سی سی جوانان علیرضا ثابتی فر(تهران)، مرآت نرآقی(تهرن) و مهران عسگری(زنجان) و در رده 450 سی سی پیشکسوتان مجید نصیر پور(تهران)، جواد زنجانیان(تهران) حمید جدیدی( تهران) مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
براساس این گزارش دررقابتهای موتورکراس کلاس 65 سی سی علیرضا حسین احمدی( هرمزگان)، سینا دانشگر(خراسان جنوبی) و پوریا دهنوی ( تهران) و همچنین در کلاس 150 سی سی نیز محمد حسین دانش پژوه(تهران)، پوریا ثابتی فر(کرمان) و پیمان علیزاده (تهران) اول تا سوم شدند.
همچنین در حاشیه این مسابقات رئیس هیات موتور سیکلت و اتومبیل رانی استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت : اولین دوره رقابتهای موتور کراس قهرمانی کشور با همکاری فدراسیون و با شرکت 15 تیم از استان های تهران، البرز، قزوین، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان، اردبیل، توابع تهران، مازندران، فارس، یزد، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در پیست موتور کراس مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.
به گفته وی در حال حاضر بیش از 3 هزار ورزشکار زن و مرد در هیات تهران سازماندهی (بیمه ورزشی)شده اند.
مهرداد همتیان همچنین به برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی کشور که امروز (جمعه) به صورن همزمان در روستای «هیو البرز» برگزار شد اشاره کرد و افزود: مسابقات خودرو آفرود (2دیفرانسیل) با شرکت 140 راننده زن و مرد برگزار شد.
رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسیکلت استان تهران اظهار کرد: این مسابقات توسط هیات البرز و در چهار کلاس یک تا چهار (بستگی نوع ماشین و حجم موتور) که تیم تهران در میان 13 استان مقاوم نخست را کسب کرد.
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.