سید احمد صفوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این 9 مدرسه در محله های بهشتی و جوانمرد قصاب در قالب طرح ویژه نگهداشت شهر و حمایت از مدارس محله های کم برخوردار در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار گرفت.
وی تصریح کرد: مدارس طاهباز، شهید ثانی، نسیبه، حضرت رقیه(س)، شهید جدلی، عرفان، شاکری، حبیب ابن مظاهر و چیت ری از فضاهای آموزشی منطقه 20 در طرح حمایت ویژه از مدارس محله های کم برخوردار محسوب می شوند.
وی افزود: روکش آسفالت، بازسازی سرویس بهداشتی، ایزوگام، رنگ آمیزی، کف پوش سالن، حفاظ در و دیوار از جمله فعالیت های عمرانی انجام شده در این مدارس است.
شهردار منطقه 20 نقش دانش آموزان را در ترویج حقوق شهروندی بسیار مهم دانست و گفت: علاوه بر اقدامات عمرانی، بخش اعظمی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری نیز در مدارس و با مشارکت دانش آموزان اجرا می شود.
شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.