به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن هاشمی رفسنجانی روز دوشنبه در همایش سراسری مدیران سازمان بازرسی شهرداری تهران که در سالن ایران زمین شورای شهر برگزار شد، افزود: تحقق شعار شهرداری شیشه ای با تبلیغات امکانپذیر نیست.
وی اظهار داشت: حقوق عمومی شهر و شهروندان قابل مذاکره و معامله نیست، بنابراین باید برای مبارزه با فساد عزمی جدی وجود داشته باشد.
هاشمی همچنین به موضوع تعدیل نیرو در مجموعه شهرداری تهران اشاره و تصریح کرد: نباید به نام تعدیل چند مستضعف را از کار بیکار کرد، بلکه تعدیل واقعی باید از بالا انجام شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که تعدیل نیز از بالا انجام شود، شاهد کاهش چشمگیر و منطقی نیروهای مازاد د ر مجموعه خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه مدیران پس حضور خود جمعی را وارد مجموعه و سیستم می کنند، تصریح کرد: همین امر موجب شده که تعداد نیروهای شاغل در شهرداری تهران طی 20 سال حدود 6 برابر افزایش پیدا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نارضایتی مردم از فساد اقتصادی، تاکید کرد: اگر برای شفافیت در سیستم اقتصادی و مدیریتی کشور تلاش نشود، در «بهمن» اعتراض و نارضایتی مردم دفن خواهیم شد.
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.