علیرضا زندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اتصال حسن آباد فشافویه به فرودگاه امام (ره) موجب باز شدن دروازه های بین المللی و توریست به این شهر می شود و موجبات توسعه اقتصادی این منطقه را فراهم می کند.
وی تصریح کرد: هم اکنون شهرک صنعتی پوشاک، منطقه آزاد اقتصادی فرودگاه امام (ره) و شهر فرودگاهی در این منطقه فاقد مسیر تردد کامیون است که با اتصال بلوار چمران به کمربندی فرودگاه باعث رونق حمل و نقل می شود.
زندی در ادامه به 9 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی حسن آباد فشافویه برای اولین بار با نگاه کارشناسانه، مشکلات شهر را در کمسیون های تخصصی بررسی می کنند و به دنبال ارائه راهکارهای علمی و مبتنی بر نظر کارشناسان خبره در حل مسائل و مشکلات شهری هستند.
وی یادآور شد: شورای اسلامی شهر حسن آباد در هشت ماه فعالیت خود 53 جلسه علنی و 130 جلسه غیر علنی را برگزار کرده است که حاصل آن 170 مصوبه در حوزه های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، رفاهی، آموزشی، بهداشتی و سایر موارد است.
زندی با بیان اینکه 90 درصد شعارهای انتخاباتی اعضای شورای اسلامی حسن آباد فشافویه قابل تحقق است، عنوان کرد: ایجاد پنج بازار روز عرضه مستقیم میوه و سبزیجات، واگذاری زمین در محلات فاقد مسجد، واگذاری بسیار از امور شهری به بخش خصوصی و پیگیری مجوز ساخت ساختمان اداری تامین اجتماعی از مهمترین اقدامات شورا محسوب می شود.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.