به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی شامگاه شنبه در مراسم معارفه مدیر جدید اداره ورزش شهرداری این منطقه گفت: انتخاب علیرضا فغانی بر اساس شاخص های مهمی همچون اهل ری، نام آور ورزشی و پرسنل شهرداری انتخاب شده است.
وی عنوان کرد: امیدواریم با شناختی که از ظرفیت های موجود شهرری و تعاملی که با ورزشکاران و پیشکسوتان دارد، در توسعه ورزش این منطقه اثرگذار باشد.
شهردار منطقه 20 وضعیت سرانه ورزشی از نظر تعداد زمین های چمن، مجموعه های چند منظوره، ورزش های آبی در شهر تهران را مطلوب ارزیابی کرد و توسعه زیرساخت های ورزشی و ترویج ورزش های همگانی را همچنان از اولویت های مدیریت شهری برشمرد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 20 شامگاه شنبه با حضور رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرری، پیشکسوتان و چهره های ورزشی و اعضای هیات فوتبال شهرری در سالن شهید تهرانی مقدم ساختمان مرکزی شهرداری منطقه برگزار شد.
علیرضا فغانی داور بین المللی ایران که در رویدادهای مهم از جمله جام جهانی قبلی نیز حضور داشت، برای قضاوت در جام جهانی 2018 روسیه نیز انتخاب شد.
طبق اعلام فیفا شش داور از آسیا در روسیه قضاوت خواهند کرد.
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) 36 داور (داور اصلی و کمک ‌داور) را برای مسابقات جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرده است.
فهرست نهایی داوران با نقشی که قرار است در مسابقات جام بیست ‌ویکم ایفا نقش کنند پس از تأیید توسط کمیته قانون‌گذار فوتبال (IFAB) اعلام خواهد شد.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.