به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح ۲۰ پروژه شهری منطقه ۸ تهران افزود: دلایل خود برای استعفا را در جلسه فردا(یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران بیان می کنم و اعضای شورا نیز در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد.
وی اظهار کرد: شهرداری تهران امروز آماده حرکت سریع و حتی پرش در مسیر اجرای کارها و برنامه ها است و نمی خواهم به دلیل بیماری و کم کاری من، این روند دچار مشکل شود.
نجفی در پاسخ به این سئوال که چرا برای درمان بیماری از مرخصی استفاده نمی کنید، تصریح کرد: روحیه افراد متفاوت است و من نمی توانم بدون خدمت رسانی شایسته و مناسب، مسئولیتی را بپذیرم.
شهردار تهران گفت: در 40 سال گذشته همواره در حد توان و امکان خدمت کرده ام و از این پس نیز در این مسیر کوتاهی نخواهم کرد.
نجفی با اشاره به صحبت های حجت الاسلام دعایی دراین آیین که گفت «به صبر، تحمل و بردباری شما امیدواریم و اگر شورای شهراستعفای شما را نپذیرد خوشحال می شویم»، افزود: امیدواریم خداوند با دعای خیر شما به همه بیماران عافیت دهد.
شهردار تهران همچنین در پاسخ به این سئوال که تغییر مدیریت شهری موجب وقفه در اداره شهر می شود، اظهار کرد: اعضا، گرایش و نگاه شورای شهر تهران تغییری نکرده و به طور قطع شهردار جدید نیز برهمین مبنا حرکت حرکت خواهد کرد.
نجفی افزود: سطح تغییراتی که با روی کار آمدن فرد جدید در شهرداری تهران ایجاد می شود، حداقلی خواهد بود.
وی تاکید کرد: خوشبختانه زیرساخت های مناسبی در حوزه مدیریت شهری تهران ایجاد شده و شهردار جدید می تواند این مسیر را برای کسب موفقیت دنبال کند.
«محمدعلی نجفی که شهریورماه سال گذشته از سوی شورای پنجم شهر تهران به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شد، اواخر سال گذشته استعفای خود را به دلیل بروز بیماری تقدیم رییس شورای شهر کرد.»
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات نیز در ابتدای آیین افتتاح 20 پروژه عمران شهری در منطقه 8 تهران با اشاره به موضوع استعفای محمدعلی نجفی، گفت: نمی خواهیم به رنج بیافتید اما به صبر، تحمل و بردباری شما امیدواریم.
وی با بیان اینکه زمزمه های استعفای شهرداری تهران در روزهای پایانی سال گذشته شنیده شد، افزود: اگر شورای شهر تهران با استعفای شما موافقت نکند، خوشحال می شویم.
وی اظهار کرد: شورای شهر در یک انتخاب منطقی یک عنصر فرهنگی، توانا و هوشمند را برای اداره شهر انتخاب کرد.
حجت الاسلام دعایی خطاب به نجفی، افزود: دعاهای زیادی پشت سر شماست و امیدوارم خداوند از عمر من بکاهد و بر توفیقات شما اضافه کند.
به گزارش ایرنا، آیین بهره برداری از 20 پروژه عمران شهری(ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی) با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران، حجت الاسلام دعایی، احمد مسجدجامعی و جمعی از مدیران شهری پایتخت برگزار شد.
در این آیین بهره برداری از 20 پروژه عمران شهری(ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی) با 20 میلیارد تومان اعتبار در منطقه 8 تهران آغاز شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.