مهرداد زنگنه فر روز شنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر نهادینه کردن آموزش های تفکیک پسماند و اهمیت آن در حفظ محیط زیست افزود: این تعداد از خانوارها ضمن برخورداری از این آموزش ها ،کیسه های بازیافت و بروشور نیز دریافت کردند.
وی یکی از اولویت های اداره بازیافت این منطقه را آموزش به شهرک ها و مجتمع های بالای 20 واحد اعلام کرد و گفت: این فعالیت طی سال گذشته همراه با توزیع پنج هزار و 76 کارت اشتراک در بین خانوارساکن در مجتمع ها ارائه شده است.
به گفته زنگنه فر، مراکز بهداشتی درمانی، مساجد و پایگاه های بسیج از دیگر اماکنی هستند که از آموزش های بازیافت بهره مند شده اند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 اضافه کرد: کارشناسان بازیافت از ابتدای سال گذشته با مراجعه به 163 مدرسه، بیش از 34 هزار دانش آموز را با اهمیت بازیافت و نحوه تفکیک پسماندهای خشک و تر آشنا کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین 135 تفاهم نامه نیز با مراکز تجاری، اداری و آموزشی در راستای طرح 'آسمان آبی زمین پاک' منعقد شده است.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.