به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حسین رحیمی با اشاره به آماده باش کامل پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان در روز طبیعت، افزود: البته در این زمینه رعایت قوانین ترافیکی و انتظامی از سوی شهروندان در ایجاد و برقراری آرامش و امنیت بسیار موثر است.
وی اظهار کرد: برای پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت منزل و خودرو در روز طبیعت، تعداد گشتی های پلیس در مناطق مختلف شهر تهران افزایش خواهد یافت.
رییس پلیس تهران بزرگ افزود: شهروندان تهرانی بروز هرگونه مشکلی در روز طبیعت را از طریق مراجعه مستقیم به ماموران مستقر در محل و یا تلفن 110 برای رسیدگی فوری گزارش کنند.
سردار رحیمی همچنین به بازگشت مسافران در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی اشاره و تصریح کرد: برنامه ریزی دقیقی از سوی پلیس راهور برای تسهیل در تردد خودروها و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی در مبادی وردی و معابر اصلی شهر تهران انجام شده است.
رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال تیم های استقلال تهران و الریان قطر در ورزشگاه آزادی در روز طبیعت، گفت: در این خصوص نیز پلیس برنامه ریزی دقیقی انجام و تمهیدات ترافیکی و انتظامی مناسب اندیشیده شده است.
تهرام/9343**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.